امیر شکیبائی:

فرهنگ دفاع مقدس باید چراغ راهنمای نسل‌های آینده باشد

دبیر فرهنگی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس باید چراغ راهنمای نسل‌های بعدی ما باشد، اظهار داشت: باید فرهنگ دفاع مقدس را به عنوان یک ذخیره و گنج معنوی برای نسل‌های آینده به ارث بگذاریم.
کد خبر: ۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۳ - 07October 2013

فرهنگ دفاع مقدس باید چراغ راهنمای نسل‌های آینده باشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از زنجان، امیر شکیبائی دبیر فرهنگی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه بازدید از برنامه های فرهنگی هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان، در بیست و ششمین برنامه نظارت و ارزیابی فرهنگی از نیروهای نظامی مستقر در استانها گفت: ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ها، سربازان خط مقدم عرصهی نشر فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس هستند.

امیر شکیبائی افزود: حقیقتاً بحث دفاع مقدس بحث سنگین ،اصولی و محوری در وهلهی اول برای نیروهای مسلح و سپس برای تمامی مردم ایران است.

دبیر فرهنگی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص)  در ادامه با اشاره به اینکه خمیر مایه انقلاب از نهضت عاشورا بوده است گفت: این انقلاب بهرهای از فرهنگ و نهضت عاشورا بوده و همانند فرهنگ عاشورا حفظ خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس باید چراغ راهنمای نسلهای بعدی ما باشد، اظهار داشت: باید فرهنگ دفاع مقدس را به عنوان یک ذخیره و گنج معنوی برای نسلهای آینده به ارث بگذاریم.

امیر شکیبابی با اشاره به اینکه از طریق فرهنگ دفاع مقدس می توان در مقابل استکبار شرق و غرب ایستاده ، پرچم لااله الا الله را بر دوش گرفته و ندای آزادگی را در جهان طنین انداز کرد گفت: دشمن عظمت انقلاب و دفاع مقدس ما را به خوبی درک کرده و برای محو این فرهنگ و این گفتمان دینی تمام ظرفیت های هنری، سیاسی و شبکه های خبری خود را به کار گرفته است تا این چراغ و صدا را خاموش کند؛ ولی این سنت الهی است که حرف حق هرگز خاموش شدنی نیست.

دبیر فرهنگی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در خاتمه با تقدیر از تلاشهای اداره کل حفظ آثار استان زنجان، ابراز امیدواری کرد با عنایت خداوند متعال ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استانها بتوانند رسالت سنگین خود را با نشر و ترویج ارزشهای دفاع مقدس در عرصه های دانشگاه، مدارس و متن جامعه به نحو احسن انجام دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار