انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در "سرزمین بارانی "

قصه "سرزمین بارانی" نگاهی سمبلیک به آدم ها دارد و تک تک اعضای این خانواده نمادی از اقشار مختلف جامعه ایران با دیدگاه های مختلف هستند
کد خبر: ۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴ - 13June 2013

انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در

روابط عمومی سیما فیلم در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس گفت : فیلم تلویزیونی «سرزمین بارانی» در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهیه شده است. این فیلم روزبیست و چهارم خرداد با موضوع انتخابات از شبکه دو سیما پخش می شود. تهیه کنندگی فیلم بر عهده پژمان لشگری پور بوده و کارگردانی فیلم را جواد مزد آبادی انجام داده است.

سهیلا قوسی افزود: قصه "سرزمین بارانی" نگاهی سمبلیک به آدم ها دارد و تک تک اعضای این خانواده نمادی از اقشار مختلف جامعه ایران با دیدگاه های مختلف هستند، پدر به عنوان بزرگ و مرشد این خانواده با خیرخواهی سعی در به سامان رساندن وضعیت افراد دارد او پنج فرزند دارد که هر کدام از این فرزندها به نوعی درگیر مشکلات مالی هستند، پدر تصمیم می گیرد منزل خود را به فروش بگذارد تا مسائل مالی فرزندان را حل کند، فرزندان به منظور رای گیری در مورد فروش خانه به باغ می روند، فروش خانه با تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تقارن پیدا می کند و..

وی تصریح کرد: فیلمنامه "سرزمین بارانی" به قلم وحید حسن زاده نگارش شده وموسیقی "سرزمین بارانی" را مرتضی شفیع ساخته و وحید بیطرفان تدوین این تله فیلم را بر عهده داشته است.کوروش زارعی، احمد علامه دهر، فرهاد بشارتی، فریبا نادری، سوگل طهماسبی، عطیه غبیشاوی، وحید شیخ زاده، فاطمه شکری و شهرام ابراهیمی بازیگران این فیلم هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار