روزهای خونین عراق ادامه دارد

در نتیجه وقوع انفجارهای متعدد در روز گذشته در پایتخت عراق 150 تن کشته و زخمی شدند.
کد خبر: ۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵ - 08October 2013

روزهای خونین عراق ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "الجزیره"، در حالی که با افزایش خشونت ها در شهرهای مختلف عراق در هفته جاری به شدت بر میزان تلفات و کشته شدگان ناآرامی ها در این کشور افزوده شده است، فعالیت گروه های تروریستی در پایتخت عراق نیز ادامه دارد و در نتیجه انفجارهای روز گذشته در بغداد 40 تن کشته و 110 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش منابع رسمی دولت عراق، با وقوع انفجار در خودروهای بمب گذاری شده در مناطق مختلف بغداد به خصوص مناطق تجاری آن که به نظر می رسد به صورت هماهنگ نیز اجرا شده اند، حدود 40 تن از شهروندان عراقی جان خود را از دست دادند و 110 تن دیگر نیز زخمی شده اند.

این در حالی است که با وقوع یک حمله انتحاری در یکی از مدارس عراق یک روز پیش از این انفجارها 24 تن دیگر از جمله 20 دانش آموز عراقی کشته شدند و قبل از آن نیز در روز شهادت امام جواد (ع) با انفجار در محل تجمع شیعیان، بیش از 60 تن به شهادت رسیدند ده ها تن دیگر نیز زخمی شدند.

گفتنی است هر چند طی ماه های اخیر همواره شاهد وقوع انفجارهای زیادی در عراق بوده ایم ولی به نظر می رسد از اوایل هفته جاری به شدت بر میزان خشونت ها افزوده است و شیعیان نیز هدف عمده این خشونت ها قرار دارند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار