جهانگیری ابلاغ کرد

اختصاص پانصد میلیارد ریال برای بازسازی روستاهای مرزیِ خسارت دیده از جنگ

معاون اول رئیس‌جمهور، مصوبه هیأت وزیران درباره اختصاص پانصد میلیارد ریال برای اجرای مرحله اول طرح‌های ساماندهی، بهسازی و بازسازی روستاهای مرزی پنج استان خسارت دیده از جنگ تحمیلی را برای اجرا ابلاغ کرد.
کد خبر: ۴۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲ - 10March 2015

اختصاص پانصد میلیارد ریال برای بازسازی روستاهای مرزیِ خسارت دیده از جنگ

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دولت، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیأت وزیران درباره اختصاص پانصد میلیارد ریال برای اجرای مرحله اول طرحهای ساماندهی، بهسازی و بازسازی روستاهای مرزی پنج استان خسارت دیده از جنگ تحمیلی را برای اجرا ابلاغ کرد.

متن مصوبه هیأت وزیران به شرح زیر است:

مبلغ پانصد میلیارد (000ر000ر000ر500) ریال به صورت تملک دارایی سرمایه ای از محل منابع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، موضوع بند (ش) ماده (224) قانون برنامه پنجم توسعه برای اجرای مرحله اول طرحهای ساماندهی و بهسازی و بازسازی روستاهای مرزی پنج استان خسارت دیده از جنگ تحمیلی به منظور مقابله با حوادث و سوانح پیش بینی نشده به شرح این جدول زیر در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار میگیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط اقدام شود.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، این مصوبه را در تاریخ 17/12/1393 برای اجرا به وزارتخانه های کشور، امور اقتصادی و دارایی و راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار