رییس مجلس خبرگان رهبری:

انتخابات مجلس خبرگان رهبری در نهایت صداقت و صمیمیت برگزار شد

رییس مجلس خبرگان رهبری در اختتامیه هفدهمین دوره چهارم مجلس خبرگان، گفت: در مجلس خبرگان، رقابت هایی که در انتخابات های دیگر است، وجود نداشته، ندارد و نخواهد داشت و این انتخابات در نهایت صفا، صمیمیت و صداقت برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰ - 11March 2015

انتخابات مجلس خبرگان رهبری در نهایت صداقت و صمیمیت برگزار شد

به گزارش خبرنگار  اخبار  داخلی دفاع پرس، آیت الله محمد یزدی رییس مجلس خبرگان رهبری در  اختتامیه هفدهمین دوره چهارم اجلاس خبرگان رهبری که عصر امروز ( چهارشنبه) در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با گرامی داشتن یاد مرحوم آیت الله مهدوی کنی به بیان خاطره ای از ایشان اشاره و اظهار کرد: اگر بخواهم خاطره ای از ایشان را نقل کنم، باید بگویم در جلسه 3 نفره ای، حضرت امام(ره) آن مرحوم را برای امری معرفی کردند که این در زمان رییس جمهور فراری وقت انجام شده بود.
رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شخصیت برجسته مرحوم آیت الله مهدوی کنی در  دوران ریاستش، خاطرنشان کرد: تصمیمات ایشان در مجلس خبرگان موثر بود و در  نظام اسلامی قبل و بعد از انقلاب خدمات فراوانی ارائه کرد.
آیت الله یزدی گفت که امیدوارم با دعای خیر  شما بتوانم به وظایفم در جایگاه ریاست مجلس خبرگان عمل کنم .
وی افزود:بر خلاف آنچه که ممکن است دیگران بگویند، در مجلس خبرگان، رقابت هایی که در انتخابات های دیگر  است، وجود نداشته، ندارد و نخواهد داشت و این انتخابات در  نهایت صفا، صمیمیت و صداقت برگزار شد.
رییس مجلس خبرگان تصریح کرد: این انتخابات بر اساس قانون و آیین نامه مجلس خبرگان به دور از همه اظهار نظرها، رقابت ها و مسایل دیگر برگزار شد.
آیت الله یزدی با تاکید بر این که مجلس خبرگان رهبری، مجلس عما و آیات است، یادآور شد: نمایندگان مجلس خبرگان در محل و استان خود، مورد اعتماد مردم هستند و هر تصمیمی که در ارتباط با خبرگان گرفته می شود از قداست خوبی برخوردار است.
وی با تشکر از تمام اعضای مجلس خبرگان که در اجلاسیه و انتخابات شرکت کردند، اظهار کرد: از دوستانی که زحمت کشیدند به خصوص هیئت رئیسه تشکر می کنم، همچنین از افراد زیادی که در این اجلاس، نقش داشتند تقدیر و تشکر می کنم.
رییس مجلس خبرگان گفت: از نمایندگان محترم مجلس به ویژه رییس مجلس به دلیل در اختیار قرار دادن این مکان برای اجلاس، تشکر می کنم.
آیت الله یزدی در پایان تصریح کرد: از صدا و سیما، نیروهای امنیتی و از خبرنگارانی که حضور داشتند تشکر می کنم و بیانیه پایانی نظر تک تک اعضا خبرگان است.


انتهای پیام/
 




 

نظر شما
پربیننده ها