بازدید کاروان رسانه‌ای راهیان‌نور نزاجا از پادگان ابوذر؛

مقام معظم رهبری به کدام فرمانده نظامی اقتدا کرد

پادگان ابوذر به جهت نزدیک بودن به نوارمرزی از موقعیت خاص جغرافیایی برخوردار است، به این ترتیب که یگان‌های رزمی کشور در دوران دفاع مقدس از این منطقه خیلی سریع خود را به مناطق مرزی جهت اجرای عملیات پدافندی می‌رساندند.
کد خبر: ۴۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷ - 12March 2015

مقام معظم رهبری به کدام فرمانده نظامی اقتدا کرد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، کاروان رسانهای راهیان نور نیروی زمینی ارتش صبح امروز جهت بازدید از پادگان ابوذر وارد منطقه سرپل ذهاب شد و از این پادگان بازدید به عمل آورد.

بر اساس این گزارش پادگان ابوذر به جهت نزدیک بودن به نوارمرزی از موقعیت خاص جغرافیایی برخوردار است به این ترتیب که یگانهای رزمی کشور در دوران دفاع مقدس از این منطقه خیلی سریع خود را به مناطق مرزی جهت اجرای عملیات پدافندی میرساندند.

تیپ ۳ لشکر ۸۱، در دوان دفاع مقدس با استقرار در این منطقه توانست با پشتیبانی هوانیروز نقش عمدهای را در توقف دشمن ایفا کند.

سرهنگ "ساسان مومن" فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر در این رابطه به خبرنگار ما گفت: این پادگان در دوران دفاع مقدس از اهمیت سوق الجیشی خاصی برخوردار بوده است و همواره بهعنوان نقطه اتکای برای نیروهای عملکننده از جهت جمعآوری و توزیع نیرو و همچین جمعآوری و توزیع لجستیک محسوب میشده و همچنین تلفیق نیروهای زرهی با هوانیروز در این منطقه یکی از عوامل مهم جلوگیری از نفوذ دشمن به شمار میآمد.

وی افزود: از دیگر افتخارات این پادگان مرزی حضور شهید خلبان علی اکبر شیرودی در این پادگان بوده، ایشان در مقاطعی از دوران دفاع مقدس به همراه همرزمانش از طریق این پادگان اجرای عملیات کرده و جهت بارگیری مهمات و سوخت به این پادگان مراجعه می کرده، و اتاق شخصی ایشان در این پادگان میزبان زائران راهیان نور است.

وی اضافه کرد: این شهید بزرگوار با تمام وجود در برابر منافقین و دشمنان اسلام ایستادگی کرد، و جالب است که بدانید مقام معظم رهبری در همین پادگان به شهید شیرودی اقتدا کرده بود که میتوان گفت ایشان اولین نظامی بود که مقام معظم رهبری به وی اقتدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها