رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان

فضای مجازی کم هزینه ترین ابزار دشمن در حوزه جنگ نرم است

سرهنگ محمدخانی گفت: رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان به مناسبت هفته ناجا در جمع مسئولین، اساتید و دانشجویان دانشگاه گیلان ، تهدیدات و آسیب های فضای مجازی را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰ - 08October 2013

فضای مجازی کم هزینه ترین ابزار دشمن در حوزه جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت ، سرهنگ محمدخانی رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان، ضمن معرفی دستاوردهای پلیس فتا و تشریح چالشها، آسیبها و ارائه راهکارهای اجرایی برای مقابله با تهدیدات اینترنتی در فضای مجازی اظهار داشت: فضای مجازی مهمترین، پیچیده ترین و کم هزینه ترین ابزار دشمن در حوزه جنگ نرم است.

سرهنگ محمدخانی با بیان اینکه شبکه های اجتماعی بویژه فیس بوک در صدر تهدیدات اینترنتی کشور قلمداد میشوند، خطاب به دانشجویان اظهار داشت : تحت تاثیر جاذبه های کاذب و اغواءکننده این شبکه ها قرار نگیرید و سعی کنید پلیسِ خود بوده و با رعایت حد و مرزهای اخلاقی، از خط قرمزهای اخلاقی موجود در فضای مجازی عبور نکنید.

وی در ادامه با تشریح سرنوشت کسانی که با نادیدهگرفتن چارچوبهای اخلاقی و عضویت در سایتهای غیراخلاقی، زندگی خود را تباه کرده و آینده تلخی برای خود رقم زدند، از کلیه دانشجویان دعوت کرد تا از نمایشگاه سیار فضای مجازی که با هدف ارتقاء سطح دانش و آگاهیهای سایبری دانشجویان، در راهروی تالار حکمت دانشگاه گیلان برپا شده است بازدید کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار