سرلشکر فیروزآبادی در مراسم معارفه فرمانده ناجا:

ناجا خط مقدم تأمین آسایش عمومی مردم است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که ناجا یکی از ارکان مهم نیروهای مسلح به حساب می‌آید، گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم آسایش عمومی مردم قرار دارد.
کد خبر: ۴۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰ - 14March 2015

ناجا خط مقدم تأمین آسایش عمومی مردم است

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناجا اظهار داشت: سردار حسین اشتری سوابق بسیار ارزنده و موفقی در ناجا از خود بهجای گذاشته است، که همین باعث شد با نظر مستقیم رهبر معظم انقلاب بهعنوان فرماندهی ناجا انتخاب شوند.

وی همچنین ضمن تبریک به سردار اسماعیل احمدیمقدم فرمانده پیشین ناجا به دلیل موفقیتهای حاصله در ماموریتهای تعریف شده برای نیروی انتظامی گفت: هفت عنصر برجسته در زمان خدمت سردار احمدیمقدم عملیاتی شد، که همین موضوعات در حکم مقام معظم رهبری به سردار اشتری تاکید شده است، و ایشان خواستار ادامه روند ایجاد شده در ناجا شدهاند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: با توجه به این که مقام معظم رهبری بیان داشتند که باید حمایتهای مادی و معنوی از نیروی انتظامی صورت گیرد، ابلاغیههای لازم را به قرارگاه خاتمالانبیاء ارکان ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند تا پشتیبانی بیشتری از نیروی انتظامی صورت گیرد؛ چراکه ناجا یکی از ارکان مهم نیروهای مسلح است، و در خط مقدم تامین آسایش عمومی مردم قرار دارد.

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه با بیان این که از توانایی سردار احمدیمقدم در ستاد کل نیروهای مسلح بهره گرفته خواهد شد، گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که ناجا باید مظهر اقتدار، نظم و از سوی دیگر مهربانی و رأفت و رحمت در جامعه باشد.

وی تأکید کرد: در نیروی انتظامی چهار موضوع باید مدنظر قرار گیرد، به نحوی که نظم در این نیرو باید ارزشی امنیتساز شود، و همین نظم زمینهساز کامیابی مردم شود. این کامیابی اجتماعی مدنیت را با خود به همراه خواهد داشت و مدنیت زمینهساز صبوری اجتماعی و عقلانیت میشود.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح با بیان این که امنیت ضرورت زندگی انسانی است، گفت: از آنجایی که دشمنانی با انگیزه ایجاد ناامنی در داخل و خارج کشور وجود دارند، نیروی انتظامی باید با دقت عمل بیشتری فعالیت کرده و در فضاهای جدید اجتماعی ایجاد شده پر رنگتر به ایفای نقش بپردازد.

سرلشکر فیروزآبادی خاطرنشان کرد: تفکر انتظامی، تدبیر انتظامی، تربیت انتظامی، تعلیم انتظامی، ترویج انتظامی و تعالی انتظامی شش گامی است که باید در دستور کار ناجا قرار گیرد، تا از این طریق پیشرفت در تمام عرصهها حاصل شود.

وی از مدیران ناجا خواست تا با تعهد در مناطق انسانی اقتدار در عمل را در این نیرو افزایش دهند، و نگاهی علمی به مهارتها و تخصصها در ناجا داشته باشند، تا نهایتاً سازمانی تحولآفرین با فرماندهی و مدیریتی راهبردی در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار