با حکم دکتر سرافراز و سردار نقدی؛

"محمود عاطفی" رئیس مرکز بسیج صداوسیما شد

مراسم تکریم از دکتر جعفری و معارفه محمود عاطفی رئیس جدید مرکز بسیج صداوسیما با حضور سردار نقدی، معاونان، مدیران ارشد، بسیجیان و کارکنان رسانه ملی، روز دوشنبه 25 اسفند93 در سالن شهید رضوان مرکز بسیج صداوسیما برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸ - 15March 2015

به گزارش گروه فرهنگی دفاع پرس، به دنبال انتصاب علیاصغر جعفری به سمت معاون سرمایه انسانی سازمان؛ محمود عاطفی ریاست مرکز بسیج رسانه ملی را عهدهدار شد.

 وی پیشازاین نیز از سال 1376، بیش از یک دهه مسئولیت مرکز بسیج سازمان را عهده¬دار بود. گسترش کمی و کیفی بسیج سازمان و ایفای نقش مؤثر بسیج در عرصه مأموریتهای رسانه ملی بهخصوص حوزه برنامهسازی در این دوره صورت گرفت.

در سالهای مسئولیت عاطفی در مرکز بسیج سازمان با سازماندهی تیمهای برنامه¬سازی و تولید فنی، بسیجیان رسانه ملی، حضور گستردهای در پوشش اخبار بحرانهای منطقه ازجمله عراق، افغانستان، جنگ33 روزه لبنان داشته¬اند که در انجام این مأموریتها، وی شخصاً دوشادوش نیروهای اعزامی حضورداشته است.

ارسال 24 کامیون کمکهای اهدایی کارکنان سازمان به مردم زلزلهزده بم و احداث یک باب مدرسه به نام شهدای رسانه ملی در منطقه ازجمله فعالیتهای ماندگار بسیج سازمان در آن دوران بوده است. تدوین و اجرای برنامههای حفظ و انسجام کارکنان بسیجی و برنامهریزی برای میزبانی 5 شهید گمنام عملیات بدر در مسجد بلال، بخشی از عمده فعالیتهای فرهنگی و اثرگذار دوران مسئولیت عاطفی بوده است. عاطفی پسازاین دوره بهعنوان مدیرکل روابط عمومی سازمان و پسازآن بهعنوان مدیرکل امور مجلس صداوسیما فعالیت داشته است.
وی از سال گذشته با حکم رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح، بهعنوان رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس منصوب و مشغول به کار است.

گفتنی است عاطفی تهیهکننده ارشد تلویزیونی و در میان هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون چهرهای شناختهشده است. دو تن از برادران وی شهید و نیز دو تن دیگر از جانبازان دفاع مقدس و خود وی از رزمندگان و جانباز پنجاهدرصد است.

دوره 4 ساله مدیریت علیاصغر جعفری در بسیج رسانه ملی را میتوان یکی از دورههای پرافتخار بسیج صداوسیما نامید؛ در خلال سالهای 89 تا 93، علیرغم نوپایی ساختار و تنگناهای مالی، با بهرهگیری از روحیه بسیجی و مدیریت جهادی، ضمن تغییر مأموریت، اصلاح ساختار، ایجاد سازوکار لازم برای حرکت در پارادایم جدید، همپای حفظ و گسترش فعالیتهای جاری، کاری سخت و طاقتفرسا بود؛ اما با توجه به روحیه انقلابی مجموعه مدیران، فرماندهان، کارکنان ستادی و اعضای بسیج، آنچه به ثمر نشست فراتر از پیشبینیها و طراحیهای اولیه بود.

ارتقاء و تثبیت سازمان کار، ساختار اداری، جذب، سازماندهی اعضاء قبلی و رشد 60 درصدی جذب، ورود تخصصی به حوزههای تولیدی اعم از رادیویی، تلویزیونی، سایبری، موسیقی و سرود، راهاندازی قرارگاههای رسانهای راهیان نور، مقابله با تهدیدات نرم، رزمی عملیاتی، راهاندازی المپیاد ورزشی، کتابخانه و آرشیو تخصصی، ایجاد مدیریتهای جدید فرهنگی، اردویی، ورزشی، مقاومت مردمی و آموزش نظامی (عملیات)، اطلاعات و برنامهریزی، بازرسی و ارزشیابی، گردانهای تخصصی سایبری، تولیدات رادیویی و مقابله با تهدید نرم، بخشی از این توفیقات است.

بسیج صداوسیما امروزه با برخورداری از 16 هزار نفر عضو، 1000 سرحلقه آموزشی و برنامهریزی و شکلگیری حلقههای صالحین و از بعد تولید برنامه: 30 سریال (الف) در دست تولید، 23 تلهفیلم، دو مجموعه بلند انیمیشن بهعنوان بلندترین انیمیشن جمهوری اسلامی ایران، 9 مستند بینالمللی، 34 مستند داخلی، 50 قطعه موسیقی و کلیپ و بیش از 1000 برنامه نمایشی رادیویی در قالب سازمان دوم رسانهای گامهای مثبت و مؤثری را برداشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها