سرهنگ شرفبیانی :

راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس کردستان نیازمند همت جمعی است

مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کردستان گفت: تا قبل از هفته دفاع مقدس 100 هزار نفر از هموطنان در قالب راهیان نور از استان کردستان و یادمان های مربوط به دفاع مقدس در استان بازدید به عمل آورده اند.
کد خبر: ۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶ - 08October 2013

راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس کردستان نیازمند همت جمعی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در مراسمی که روز سه شنبه 16 مهرماه سال جاری همزمان با چهارمین روز از گرامی داشت هفته نیروی انتظامی د رآمفی تئاتر اداره کل حفظ آثار کردستان با حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان برگزار گردید، جناب سرهنگ شرفبیانی مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کردستان ضمن تبریک ماه ذی¬حجه  و هفته نیروی انتظامی به حضار، اهداف همایش را تعامل با نیروهای مسلح استان جهت ایجاد فاز جدیدی از همکاری و برنامه ریزی، تکریم ایثار گری های پرسنل خدوم انتظامی کردستان و آشنایی هر چه بیشتر آنان با بنیاد حفظ آثار و ماموریت های آن عنوان نمود.

ایشان با اشاره به اینکه اداره کل حفظ آثار، نماد ارزشی نیروهای مسلح جهت بیان فداکاری های آنان برای عموم اقشار جامعه است، خطاب به فرماندهان نظامی و انتظامی اعلام داشتند: "شما ما را مورد بازخواست قرار دهید و از ما بخواهید و ما شما را. تا ان شاء الله بتوانیم با گسترش تعاملات همه جانبه، به اهداف مشترک دست یابیم".

جناب سرهنگ شرفبیانی ضمن اشاره به پتانسیل های بالای کردستان در خصوص افزایش سفر کاروان هایراهیان نور به استان، اعلام داشتند: "تا قبل از هفته دفاع مقدس 100 هزار از هموطنان ما در قالب راهیان نور از استان کردستان و یادمان های مربوط به دفاع مقدس در استان بازدید به عمل آورده اند".

مدیر کل حفظ آثار کردستان با اشاره به اهمیت تجهیز و تکمیل باغ موزه دفاع مقدس کردستان اظهار داشت: "دست یاری به سوی شما عزیزان دراز می کنیم تا با همت جمعی، این باغ موزه که متعلق به همه نیروهای مسلح استان است را پویا کنیم".

دیگر سخنران این همایش سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بود که ضمن تشکر و قدردانی از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان و اذعان به عقب ماندگی جدی استان در بحث یادمان های مربوط به دفاع مقدس، مسئولین استان را به اهمیت دادن به این موضوع فراخواند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود فلسفه وجودی نیروهای مسلح را دفاع از مردم، ایجاد توازن پرقدرت برای پیشگیری از تهاجم دشمنان و ایجاد وحدت ملی دانسته، افزودند: عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران مردم است و رهبر معظم انقلاب نیز با صدور فرمان "برقراری امنیت پایدار مردمی"، این امر خطیر را به همه مسئولین نظام گوشزد نمودند.

سردار رجبی وجود ویژگی های قومی و مذهبی در استان کردستان را یک فرصت برای نظام عنوان نموده، افزودند: دشمنان در اندیشه ایجاد اختلاف هستند. باید مردم در محور امنیت پایدار قرار گیرند. خدمت به مردم خوب کردستان افتخار است و خدمت در این استان نیروهای خوب می طلبد و باید به شرایط ویژه فرهنگی، قومی و مذهبی استان توجه نمود و کوچک ترین سهل انگاری موجب تبلیغات سو علیه نظام خواهد شد.

در خاتمه این همایش از سئی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان از نفر از ایثارگران نیروی انتظامی کردستان تجلیل و تکریم به عمل آمد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار