سردار جزایری:

دفاع مقدس متعلق به همه آحاد و اقشار است

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هنرمندان، نخبگان، پیشکسوتان و همه کسانی که دل در گرو حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس دارند می بایست در بنیاد گردهم آیند تا بتوانند فرهنگ دفاع مقدس را ترویج نمایند.
کد خبر: ۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۶ - 08October 2013

دفاع مقدس متعلق به همه آحاد و اقشار  است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم معارفه محمود عاطفی به عنوان رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس، ضمن بیان اینکه برای کار در حوزه دفاع مقدس می بایست نیت الهی داشت، گفت: فعالیت در موضوعاتی که مربوط به دفاع است می بایست با فهم و برنامه کاملا حساب شده گام برداشت.

وی نقش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس را راهبردی دانست و افزود: تمام تحولاتی که در یک سال گذشته در این بنیاد انجام شده است بر اساس یک برنامه بوده و هیچ سلیقه ای در این مسیر نقش نداشته است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ضمن بیان برخی ویژگی های فعالیت در عرصه دفاع مقدس، ادامه داد: بنیاد باید به یک قرارگاه چابک تبدیل شده و در عین حال وظایف ستادی خود را به نحو احسنت انجام دهد.

وی با پایگاه خواندن بنیاد برای تمام کسانی که در موضوع دفاع مقدس دغدغه دارند، تصریح کرد: هنرمندان، نخبگان، پیشکسوتان و همه کسانی که دل در گرو حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس دارند می بایست در بنیاد گردهم آیند تا بتوانند فرهنگ دفاع مقدس را ترویج نمایند.

سردار جزایری دفاع مقدس را متعلق به همه آحاد و اقشار دانست و افزود: از هم اکنون میبایست برای هفته دفاع مقدس سال 93 برنامه ریزی صورت گیرد تا برنامه های پربار و کیفی بیشتری در این هفته اجرا شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حوزه های سینما، ادبیات، تئاتر، نشریات و سریال در دفاع مقدس، تاکید کرد: آثار فاخر تولیدی در این حوزه ها بسیار کم بوده که باید تعداد این آثار فاخر در سازمان هایی که اخیرا افتتاح شده است، پیگیری شود.

وی ضمن بیان برخی پتانسیل های موجود در نیروهای مسلح در خصوص تولید آثار فاخر ادامه داد: از تمام پتانسیل های موجود در همه سازمان ها و نهادها باید استفاده کرد تا بتوانیم به وضعیت نابسامان سینما در عرصه دفاع مقدس پایان دهیم.

سردار جزایری با تاکید بر این که نهضت ترجمه اثار دفاع مقدس در بنیاد باید با قدرت حداکثری حرکت کند، تصریح کرد: مطالبه نهضت ترجمه باید در حوزه دفاع مقدس شکل بگیرد تا بتوانیم به صدور آثار خود بپردازیم و حقانیت خود را در جنگ تحمیلی نشان دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار