به سبب توهین به ادیان آسمانی

جایزه احمق‌ترین سیاستمدار سال، به نخست وزیر فرانسه رسید

در اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور سومین جایزه بین المللی باروت خیس، جایزه احمق‌ترین سیاستمدار سال به مانوئل والس نخست وزیر فرانسه رسید. دانشجویان تندیس باروت خیس را به سفارت فرانسه برای اهدابه نخست وزیر تحویل می‌دهند.
کد خبر: ۴۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱ - 17March 2015

جایزه احمق‌ترین سیاستمدار سال، به نخست وزیر فرانسه رسید

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور و جشنواره باروت خیس با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، پدر شهید احمدی روشن و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و زائران کاروان های راهیان نور در سالن شهید "محمدجهان آرا" مجتمع اردوگاهی شهید باکری خرمشهر برگزار شد.

جشنواره سرزمین نور مردمی ترین جشنواره ایران
سردار سلیمانی با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور گفت: 26 اسفند سال گذشته، در دیداری که دست اندرکاران و خادمین راهیان نور با مقام معظم رهبری داشتند، ایشان حرکت راهیان نور را یک ابتکار انقلابی و الهی برشمردند و تاکید کردند که راهیان نور کار شایسته ای است و این حرکت عظیم فرهنگی باید ادامه پیدا کند. رهبرمان در این دیدار تاکید داشتند که راهیان نور یک سنت حسنه است و نباید بگذاریم که یادمانها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس دست خوش فراموشی شود.
 
دبیرقرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: توفیق داشتیم که دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور را از 20 اسفند تا به امروز به مدت 6 شب برگزار کنیم که در این مدت، شاهد تجلیل از 12 رشته مختلف این جشنواره بودیم که امروز با برگزاری مراسم اهدای جایزه بین المللی باروت خیس به کار خود پایان می دهد.
 
سردار سلیمانی در پایان تاکید کرد: برگزاری نشست ها و کارگاه های تخصصی برای برگزیدگان جشنواره ملی سرزمین نور و برنامه ریزی برای جشنواره باروت خیس و افزده شدن بخشی به این جشنواره به عنوان جایزه "خرس طلایی" از جمله ویژگی های خاص امسال بوده است.
 
در این مراسم، بعد از قرائت بیانیه هیئت داوران بخش پویانمایی و نرم افزارهای چند رسانه ای، از برگزیدگان این بخش تجلیل به عمل آمد و از 2 عنوان کتاب که در برگیرنده آثار 11 دوره جشنواره سرزمین نور در رشته های شعر، داستان، متن ادبی و خاطره بود، رونمایی شد.
 
معرفی کاندیدای نهایی سومین جایزه بین المللی باروت خیس
سیدمحمدیاشار نادری، دبیر جشنواره جایزه بین المللی باروت خیس در این مراسم، بیانیه سومین جایزه بین المللی باروت خیس را برای حاضرین مراسم قرائت کرد و با حضور سردار نقدی،سردار فضلی،سردار سلیمانی و پدر شهید احمدی روشن در روی سن، کاندید نهایی جایزه باروت خیس معرفی شد و تندیس این جایزه به مانوئل والس "نخست وزیر فرانسه" به عنوان احمقترین سیاستمدار سال، اهدا شد.
 
"مانوئل والس" نخست وزیر فرانسه  به خاطر توهین به اعتقادات ادیان الهی، در حالی که ادعا دارند در فرانسه، آزادی اندیشه و حقوق انسانی وجود دارد از میان کاندیدایی همچون بنیامین "نتانیاهو" نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیست، "جان مک کین" عضو سنای آمریکا،"دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس، "کلودیا روت" نائب رئیس مجلس آلمان به عنوان نفر نهایی سومین جایزه بین المللی باروت خیس با رای مردمی انتخاب شد و این جایزه را از آن خود کرد.
 
پس از اینکه برگزیده جایزه باروت خیس اعلام شد شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فرانسه» در سالن برگزاری مراسم طنینانداز شد.دو تن از دانشجویان به نمایندگی از طرف مردم شهید پرور ایران، تندیس باروت خیس را به سفارت فرانسه برای اهدا به نخست وزیر این کشور تحویل دهند.
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار