دومین نشست هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گیلان برگزار شد

دومین نشست هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گیلان با حضور اعضاء و به ریاست دکتر نجفی استاندار گیلان در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ - 18March 2015

دومین نشست هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، دومین نشست هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گیلان با حضور اعضاء و به ریاست دکتر نجفی تشکیل گردید.

بنابر گزارش خبرنگار دفاع پرس، دکتر محمد علی نجفی در این نشست، کار بر زمین مانده احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان علی رغم بحث ها و پیگیری های چند ساله را ناشی از مشکلات زمین مناسب و کمبودهای مربوط به فضای احداث این مرکز فرهنگی دانست و گفت: ما مصمم هستیم که مشکل زمین مرکز فرهنگی را در همین نشست  برطرف نماییم.

وی با اشاره به اینکه محدودیت های تامین زمین تنها برای پارک موزه نیست، افزود: برای بسیاری از طرح های سرمایه گذاری در بخش های مختلف در استان نیز مشکل کمبود زمین های مناسب وجود دارد.

نجفی زمین مجاورت لشکر عملیاتی قدس را بنا به پیشنهاد دبیر هیئت امنا برای احداث مرکز فرهنگی، مناسب دانست و اذعان داشت:  زمین فوق برای احداث مرکز فرهنگی دراختیار بنیاد حفظ آثارو نشر ارزشهای دفاع مقدس قرار خواهد گرفت.

استاندار گیلان در این نشست از راه و شهرسازی استان  به جهت فعالیتهای گذشته قدردانی و بسیج سازندگی سپاه قدس را به عنوان مجری طرح مرکز فرهنگی انتخاب نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار