خشم صهیونیست ها از جایگاه ایران در کمیته خلع سلاح سازمان ملل

انتخاب ایران به عنوان گزارشگر کمیته خلع سلاح و امنیت بین المللی سازمان ملل با خشم صهیونیست ها مواجه شد.
کد خبر: ۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲ - 09October 2013

خشم صهیونیست ها از جایگاه ایران در کمیته خلع سلاح سازمان ملل

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "واشنگتن پست"، در حالی که در حاشیه اجلاس سالانه سازمان ملل  ایران با رای بالایی موفق به کسب جایگاه گزارشگر کمیته خلع سلاح و امنیت بین المللی سازمان ملل شد، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با ارسال نامه ای به دبیر کل سازمان ملل اعتراض خود را به این امر نشان داد.

"ران پروسور" نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با ارسال نامه ای به "بان کی مون" دبیر کل این سازمان با تکرار اتهامات علیه ایران و بیان اطلاعات نادرست در مورد برنامه هسته ای کشورمان مخالفت خود با انتخاب ایران در جایگاه گزارشگر کمیته خلع سلاح و امنیت بین المللی را مورد اعتراض قرار داد.

گفتنی است این مقام صهیونیستی بهانه خود برای اظهار نارضایتی از انتخاب ایران را عدم اطمینان از صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران عنوان نموده و مدعی شده است نباید اجازه داد ایران در نشست های بین المللی سیاست خود را پیش ببرد.

شایان ذکر است اتهامات مقامات صهیونیستی علیه ایران در روزهای اخیر به طور گسترده تکرار می شود که از جمله نمونه های آن می توان به اظهارات مضحک نتانیاهو در مورد وضعیت اجتماعی و سیاسی کشورمان اشاره داشت که با واکنش ایرانیان در فضای مجازی و تمسخر وی در محافل رسانه ای همراه شد.

نظر شما
پربیننده ها