معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

فیلم داستانی نیمه بلند «تله مرگ» در مازندران کلید خورد

«روح الله ایرانمهر» از تولید فیلم داستانی نیمه بلند «تله مرگ» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ - 21January 2021

فیلم داستانی نیمه بلند «تله مرگ» در مازندران کلید خوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از تولید فیلم داستانی نیمه بلند «تله مرگ» در مازندران خبر داد و اظهار داشت: این فیلم با موضوع حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل تولید می‌شود.

این مسئول گفت: این فیلم، داستان گروهی از منافقین را به تصویر می‌کشد که بعد از شکست سنگین برای فرار راهی جنگل می‌شوند و به منطقه «گالش منزل» وارد می‌شوند و حوادثی بین گالش و فرزندش و گروهگ اتفاق می‌افتد و دعوا و درگیری ایدئولوژیک افراد گروه و ... رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: «تله مرگ» عنوان فیلم داستانی نیمه بلند است که توسط صدا و سیمای مرکز مازندران با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، سپاه کربلا، کنگره سرداران و ده هزار شهید استان و سپاه آمل در حال تولید است.

ایرانمهر با عنوان اینکه این فیلم به نویسندگی، طراحی، تهیه کنندگی و کارگردانی «آرش رمضانی» در حال تولید است، گفت: «شهریار رفیقی» تصویربردار و نورپرداز، «علی غنی‌پور» تصویربردار دوم، «پدرام نوروزیان» تصویر هلی‌شات، «نورالله طور سوادکوهی» صدابردار و «علی روشن» دستیار صدای این مجموعه را به عهده دارند.

وی همچنین گفت: «احسان فقیهیان» تدوینگر، «فرزانه اسداللهی» دستیارتهیه، «مصطفی مقدس» مدیر تولید و برنامه ریز، «ذبیح الله بذرکار» مدیر تدارکات و سرگرد «خراسانی» کارشناس نظامی از دیگر عوامل تولید محسوب می‌شوند.

ایرانمهر افزود: «عسگری رئیسی»، «نعمت سلیمانی»، «رضا اسدی»، «فرهاد عبدالوهابی»، «مهدی محمدعلی‌زاده»، «محمدعلیجان‌پور»، «علی روشن»، «مهدی‌زاده»، «مانی روشن» و خانم‌ها «نوروزی» و «مرادی» بازیگران این فیلم هستند.

وی افزود: گروهگ منافین و ضد انقلاب با همکاری ایادی استکبار در ششم بهمن سال ۱۳۶۰ به آمل حمله کردند و مردم این شهر با تقدیم ۴۰ شهید در تاریخ زرین انقلاب، حماسه‌ای بزرگ را ثبت و ضبط کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار