سردار دکتر علی مجیدی:

500 دندان پزشک با بهداری ناجا همکاری می کنند

رئیس بهداری نیروی انتظامی گفت: در تمامی مراکز استان ها به اضافه تهران نزدیک به 300 یونیت دندان پزشکی در بهداری ناجا فعال هستند و نزدیک به 70 دندان پزشک کادر وتقریبا 500 دندان پزشک قراردادی و مشاور در سراسر کشور با بهداری نیروی انتظامی همکاری و خدمات ارائه می دهند.
کد خبر: ۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱ - 09October 2013

500  دندان پزشک با بهداری ناجا همکاری می کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دکتر علی مجیدی رئیس بهداری نیروی انتظامی ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: هفتمین کنگره دندانپزشکی برای اولین بار به میزبانی بهداری نیروی انتظامی  برگزار شده که 6 دوره قبل این همایش توسط واحدهای دیگر نیروهای مسلح بر پا شد.

وی افزود: در این همایش حدود 160 مقاله ارائه شده که از این تعداد حدود 60 عنوان سخنرانی انتخاب شده و 18 پانل علمی که در آن مشکلات و معزلات دندان پزشکی مطرح می شود.

دکتر مجیدی تصریح کرد: حدود 1200 نفر برای شرکت در این کنگره ثبت نام کرده اند که از بین آنها نیروهای مسلح وغیر نیروی مسلح نیز حضور دارند.

وی افزود: 50 شرکت تولیدی و بازرگانی در نمایشگاه حضور دارند که محصولات خود را اعم از تولیدی  و وارداتی ارائه کرده اند و آمادگی برای فروش نیز دارند.

رئیس بهداری ناجا تصریح کرد: در تمامی مراکز استان ها به اضافه تهران نزدیک به 300 یونیت دندان پزشکی در بهداری ناجا فعال و مشغول به کار هستند و نزدیک به 70  دندان پزشک کادر وتقریبا 500 دندان پزشک قراردادی و مشاور در سراسر کشور با بهداری نیروی انتظامی همکاری و خدمات ارائه می دهند.

وی گفت: با توجه به اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است باید بتوانیم با ارائه الگوهای خوب در مراکز درمانی ناجا وسایر نیروهای مسلح، با رعایت بهداشت دهان و دندان نیاز به خدمات بعدی که پرهزینه تر خواهد شد را  کمتر کنیم.

دکتر مجیدی با اشاره به اهمیت موضوع بهداشت دهان و دندان در خاتمه گفت: دروازه  ورودی بدن دهان است اگر ما یک دندان سالم داشته باشیم قطعا از بیماری های گوارشی و دیگر بیماری ها می توانیم پیشگیری می کند.
 
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار