روحانی در مراسم بهره‌برداری از بیمارستان قشم:

طرح‌های دولت در بخش سلامت با قوت ادامه می‌یابد

رییس جمهوری در مراسم بهره‌برداری از بیمارستانی در جزیره قشم تصریح کرد: طرح تحول سلامت گام به گام به پیش می‌رود و طرح‌هایی که دولت در این راستا مد نظر دارد در سال ۹۴ با قوت ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۴۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ - 29March 2015

طرح‌های دولت در بخش سلامت با قوت ادامه می‌یابد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی ریاست جمهوری، حجتالاسلام و المسلمین حسن روحانی که به جزیره قشم سفر کرده است، امروز (یکشنبه) در حاشیه افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم در خصوص اهمیت احداث این بیمارستان اظهار داشت: امروز در قشم شاهد گام بسیار خوبی برای سلامت مردم این منطقه هستیم.

رییس جمهوری اضافه کرد: قشم نیازمند به بیمارستان مجهزی بود که در این راستا، بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی پیامبر اعظم(ص) با هفت اتاق عمل مجهز و کادر پزشکی مجرب برای رفاه مردم جزیره احداث شده است و تا دو روز دیگر بهطور کامل تکمیل و در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.

روحانی گفت: احداث این بیمارستان گام ارزندهای در راستای رفاه مردم قشم است، و امیدواریم بتواند در مجموع خدمات خوبی در زمینه سلامت مردم قشم داشته باشد.

وی تأکید کرد: طرح تحول سلامت گام به گام به پیش میرود و طرحهایی که دولت در این راستا مد نظر دارد در سال ۹۴ با قوت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار