اختتامیه جشنواره تئاتر خیابانی راهیان نور در آبادان برگزار شد

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی راهیان نور در آبادان با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ - 31March 2015

اختتامیه جشنواره تئاتر خیابانی راهیان نور در آبادان برگزار شد

به گزارش دفاع پرس، در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور مسئولان فرهنگی و هنری کشور، استادان، هنرمندان عرصه نمایش و علاقهمندان به هنر تئاتر برگزار شد، سردار محمود عاطفی رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس و رئیس بسیج رسانه ملی گفت: متاسفانه در سالهای اخیر شاهد برخی مشکلات در زمینه هنرهای نمایشی و ایجاد شکاف میان هنرمندان و مسئولان بودهایم، که البته جوانان ثابت کردند در کنار استادان برجستهی این رشته همواره و در هر شرایط با تمام توان از این هنر غنی حمایت خواهند کرد.
 
وی افزود: برگزاری جشنوارههایی با محتوای ارزشی در سطح جامعه بسیار مهم است، و به یاری پروردگار روزهای خوبی را برای آینده جشنوارهی تئاتر خیابانی راهیان نور پیشبینی میکنیم.
 
در ادامه امیر سرتیپ "محمدحسن نامی" جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خلاقیت را شاخصهی اصلی هنر و هنرمند برشمرد و گفت: هنر نمایش بهترین بستر برای روایت جانفشانیهای رزمندگان دوران دفاع مقدس است، و وظیفهی همگان حمایت از اینگونه هنرهای ارزشی است.

همچنین در این مراسم از خانواده شهیدان «عبدالمجید منبر» و «بهروز مردادی» از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی تجلیل شد.
 
در پایان این جشنواره در بخش طرح و ایده نمایش یک وجب تنهایی از سنندج، در بخش کارگردانی علی محمد رادمنش برای نمایش مرده پرنده از کرمان، در بخش بازیگری مرد کوروش احمدی برای نمایش یک وجب تنهایی از سنندج، و فاطمه رادمنش از کرمان در بخش بازیگری زن بهعنوان بهترینها انتخاب شدند.
 
انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار