فرزندان شهدا در برنامه بهار در خانه است+فیلم

برنامه «بهار در خانه است» از حدود 30 دقیقه پیش از اذان مغرب آخرین روز سال 93 آغاز شد و تا 1 ساعت پس از تحویل سال 94 ادامه داشت.
کد خبر: ۴۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ - 04April 2015

فرزندان شهدا در برنامه بهار در خانه است+فیلم

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،  ویژه برنامه های سال تحویل شبکه های تلویزیونی همواره از مهمترین بخش های جشن سال تحویل خانواده های ایرانی بوده اند. این در حالی است که نوروز امسال به دلیل تقاون با ایام فاطمیه از اهمیت بالایی برخوردار بود.

شبکه دو سیما امسال با برنامه  ویژه و متفاوتی به استقبال سال نو  رفت. این شبکه تهیه کنندگی برنامه سال نو خود را به تیمی جدید و جوان سپرده بود. میرمحمدحسین رضوی، تهیه کنندگی ویژ ه برنامه سال نو شبکه دو سیما را برعهده دارد.

این برنامه با نام «بهار در خانه است» از حدود 30 دقیقه پیش از اذان مغرب آخرین روز سال 93 آغاز  شد و تا 1 ساعت پس از تحویل سال 94 ادامه داشت.

«بهار در خانه است» در فضای یک خانه ایرانی- اسلامی با گرمی و صمیمت یک خانواده ایرانی اجرا می شود و همه ماجراهای این برنامه حول محور قصه  این خانه ایرانی می گذشت.

میهمانان این برنامه از «ترین »های سال ۹۳ در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و هنری  بودند. میهمانان انتخاب شده در نوع خود توانمندان عرصه خویش بودند. همچنین در کنار «ترین» های مشهور، افراد گمنامی که فعالیت ویژه ای داشته اند میهمان این خانه شدند.


این برنامه در فضایی تلفیقی از سنت و مدرنیته و در چندین لوکیشن طراحی شده است. «بهار در خانه است» از یک مجری اصلی و شاخص بهره  می برد که کامران نجف زاده بود.

 

 
{$sepehr_old_video_43965}
نظر شما
پربیننده ها