ارتقای بصیرت عمومی دانش‌آموزان هدف برگزاری گفتمان‌های مذهبی در مدارس است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان رفع شبهات دینی دانش‌آموزان و ارتقای باورهای دینی در بین دانش‌آموزان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی بیان کرد و افزود: گفتمان‌های مذهبی با موضوعات عفاف و حجاب، جنگ نرم، زن و خانواده، نحله‎های فکری و عرفان‌های انحرافی در سطح مدارس مقطع متوسطه این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴ - 09October 2013

ارتقای بصیرت عمومی دانش‌آموزان هدف برگزاری گفتمان‌های مذهبی در مدارس است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از لرستان، حجتالاسلام سعید مهدویامین، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان درگفتگو با خبرنگار ما در لرستان از برگزاری گفتمانهای مذهبی در طول سالتحصیلی در سطح مدارس مقطع متوسطه این استان خبرداد و افزود: این گفتمانها با حضور روحانیون مبلغ در سطح مدارس مقطع متوسطه سراسر استان لرستان برگزار میشود.

وی رفع شبهات دینی دانشآموزان و ارتقای باورهای دینی در بین دانشآموزان را از مهمترین اهداف برگزاری گفتمانهای دینی بیان کرد و اظهار داشت: ارتقای بصیرت عمومی دانشآموزان نسبت به دسیسههای فرهنگی دشمنان و ارتقای فرهنگ دینی از دیگر اهداف برگزاری گفتمانهای دینی در بین دانشآموزان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: آسیبهای اجتماعی، عفاف و حجاب، آسیب شناسی فرهنگ دینی، جنگ نرم، زن و خانواده، نحلههای فکری و عرفانهای انحرافی از جمله موضوعهایی است که تاکنون برای برگزاری گفتمانهای دینی در بین دانشآموزان برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به دسیسههای دشمنان در قالب ناتوی فرهنگی و ضرورت هوشیاری خانوادهها، نهادهای آموزشی و فرهنگی در برابر این دسیسهها گفت: امروز دشمنان با شیوهای نرم و با کمک ابزارهای متنوع به جنگ با عقاید و باورهای دینی مردم رفتهاند.

حجتالاسلام مهدوی با بیان اینکه دشمنان جهت تضعیف فرهنگ دینی در بین اقشار مختلف مردم از جمله قشر جوان و نوجوانان هزینههای هنگفتی را پرداخت میکند، خاطرنشان کرد: هوشیاری عمومی و برنامهریزی علمی و کارشناسی شده، مهمترین راه مقابله با این دسیسه دشمنان است.

وی با بیان اینکه گفتمانهای دینی گام مؤثری در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است اظهار کرد: با در قالب این گفتمانها جوانان را آگاه و به فرهنگ دینی جذب کرد.

نظر شما
پربیننده ها