همزمان با روز عرفه صورت می گیرد؛

تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر اقبالیه

حمزه قربانی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین از ورود دو لاله ی گمنام دوران دفاع مقدس به استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶ - 10October 2013

تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر اقبالیه

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، حاج حمزه قربانی با اعلام این مطلب گفت، خدای سبحان و یاور اصلی رزمندگان اسلام را شکر می گوییم که یک بار دیگر لطف و عنایتش را شامل این ملت ولایت مدار کرد تا با میزبانی از دو میهمان کربلای روح الله یاد و خاطره آن دوره طلایی دوباره زنده شود.

وی افزود: پیوند عجیب و شگفت انگیزی است بین شهدای ایران اسلامی و شهدای کربلای حسینی چراکه امام حسین (ع) در عرفه برای وداع به قربان گاه می رود و این دو شهید گمنام عزیز و دو لاله همیشه خونین در روز عرفه حسینی به همرزمانشان ملحق می شوند.

قربانی با بیان اینکه عزت و سرافرازی ما مدیون خون شهداست تصریح کرد، رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ به نصرت الهی به دفاع از وطن خود پرداختند و به دنیا فهماندند ملتی که سلاحش ایمان و پشتوانه اش امامت و ولایت باشد شکست ناپذیر است.

ایشان در ادامه به چگونگی تشییع شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: این دو شهید بزرگوار دارای سن های 20 و 35 ساله هستند که در عملیات والفجر 8 و منطقه عملیاتی فاو و بعد از 28 سال تفحص شدند که دوشنبه 22 مهر سال جاری انشاالله وارد استان شهید پرور قزوین می شوند و در ورودی شهر اقبالیه میدان آزادی مورد استقبال مسئولین قرار می گیرند.

ایشان در همین راستا افزود: مراسم شب وداع بعد از نماز مغرب و عشاء روز دوشنبه 22 مهر در مسجد محمد رسول الله (ص) اقبالیه با حضور مردم شهید پرور اقبالیه برگزار می شود. مراسم تشییع روز 23 مهر همزمان با روز عرفه ساعت 9:30 از مقابل سپاه امام سجاد شهر اقبالیه به سمت بوستان ولایت انجام خواهد شد. قربانی در پایان ابراز امیدواری کرد با حضور تمامی دلداگان به مکتب شهادت و ایثار و تجدید بیعت با شهدای عزیز آرمانهای امام راحل عظیم الشان و امام خامنه ای عزیز تجلیل شایسته ای از این دو شقایق و یادگاران بجا مانده از دفاع مقدس صورت گیرد.

نظر شما
پربیننده ها