رئیس کل دادگستری استان فارس:

همدلی و همزبانی بین مردم و دولت، لازمه تحقق شعار سال است

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: لازمه تحقق شعار سال، همدلی و همزبانی بین مردم و دولت و انجام مسئولانه و متعهدانه وظایف مدیریتی توسط مسئولان است.
کد خبر: ۴۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ - 07April 2015

همدلی و همزبانی بین مردم و دولت، لازمه تحقق شعار سال است

به گزارش دفاع پرس از شیراز، علی القاصی مهر در دیدار شهردار و مدیران مجموعه شهرداری شیراز اظهار داشت: باید همه مسئولین تلاش کنند با تعامل سازنده به اهداف عمیق این نامگذاری دست یابند.

وی تصریح کرد: هر زمان که کارگزاران با اخلاص و دلسوزی به وظایف خود درقبال مردم عمل کنند، نتیجه حاصل از آن همدلی، آرامش و ایجاد فضای صمیمیت است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تاکید بر ژرف اندیشی و دقت نظر خاص مقام معظم رهبری(مدظله) در انتخاب نام سال افزود: باید همه مسئولین تلاش کنند با تعامل سازنده به اهداف عمیق این نامگذاری دست یابند.

القاصی مهر به تعامل مناسب حوزه شهرداری با مجموعه قضایی استان اشاره و بیان کرد: هر کجا نمایندگان حقوقی دستگاهها به خوبی به وظایف سازمانی و قانونی خود عمل کردهاند حقوق عمومی حفظ شده است و ما در سال پیش رو آماده تدوین دورههای آموزشی نمایندگان حقوقی سازمانها در راستای تقویت تعاملات هستیم.

در ادامه شهردار شیراز نیز بر آمادگی شهرداری شیراز در تعامل با مجموعه قضایی استان تأکید کرد و گفت: شهرداری شیراز برای انتقال زندان عادلآباد به خارج از شهر آمادگی لازم را دارد.

علیرضا پاک فطرت همچنین افزود: برای حل معضلات شهری مانند گرههای ترافیکی و دیگر موارد در راستای داشتن شهری قانونمند، باید اقدامات قانونی ویژه و مشترکی بین دستگاههای مسئول در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار