حجت الاسلام والمسلمین بهرامی:

بیعت با امام (ره) یعنی پایبند به دستورات ایشان باشیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به سخنان حضرت امام (ره) که انسان در همه کارهایش باید با خدا معامله کند، گفت: پیمان با امام یعنی پیمان با این نکات و البته نباید سوری باشد بلکه باید پایبند واقعی به دستورات ایشان باشیم.
کد خبر: ۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵ - 10October 2013

بیعت با امام (ره) یعنی پایبند به دستورات ایشان باشیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در مراسم تجدید بیعت کارکنان ناجا با امام راحل ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به پرسنل وخانواده های آنها اظهار داشت: نیروی انتظامی سازمانی است مردمی، اجتماعی، نظارتی و صیانتی که به اعتبار هر یک از این موارد مسئولیت هایی را به دوش دارد.

وی افزود: از این جهت سازمانی نظامی است که باید قدرتمند وبرخوردار از آمادگی صد در صدی باشد تا به فرمایش حضرت (ع) حقیقتا نفوذ ناپذیر باشد.

این مقام روحانی با بیان اینکه قدرتمندی با عواملی چون آموزش، قانونمداری، برخورداری از امکانات و تجهیزات لازم و در راس آنها ایمان، اخلاق ومعنویت نیاز است، ادامه داد: مجموعه این عوامل نیروی انتظامی را تبدیل به یک نیروی کار آمد، قدرتمند، نفوذناپذیر در میدان تبدیل می کند.

وی گفت: نیروی انتظامی از این جهت نیرویی مردمی واجتماعی است که باید از روحیه خدمتگزاری به مردم برخوردار باشند وآحاد جامعه را اعضای خانواده خود بداند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه ماموریت های اصلی پلیس مبارزه با کج روی ها وهنجارشکنان  وبرقراری نظم وامنیت است ، تصریح کرد: نیروی انتظامی برای اجرای بهتر ماموریت هایش نیاز به پشتوانه مردم دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: نیروهای نظارتی باید برخوردار از چشمانی تیز و ذهنی هوشیار باشند به طوری که همه شیارهای جامعه را ببینند و دشمنان را رصد کنند. با آنها مبارزه کرده وبا دفع تهدیدات امنیت را در جامعه ایجاد کنند.
 
بهرامی با بیان اینکه 26 سازمان و وزارت خانه در اجرای طرح عفاف وحجاب همکاری داشتند، گفت: برای برقراری امنیت در جامعه همه نهادها وسازمانهای دولتی وغیر دولتی باید همکاری کنند تا امنیت اخلاقی واجتماعی حاصل شود.

وی با اشاره به آیه شریفه ای که در روی پرچم نیروی انتظامی است، ادامه داد: نیروی انتظامی باید این آیه را مبنای کار خود قرار دهد. این آیه تکالیفی را بر دوش ما قرار می دهد که ما باید در تحقق آن به بند بند آن عمل کنیم. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید براینکه در اجرای ماموریت های ناجا باید بر اساس عدل وقسط عمل کنیم، افزود: نکند دوستی ویا دشمنی باعث شود که از جاده عدالت خارج شویم. تقوای الهی پیشه کنیم که یکی از مسائل عدالت است.

با اشاره به سخنان حضرت امام (ره) که انسان در همه کارهایش باید با خدا معامله کند، گفت: پیمان با امام یعنی پیمان با این نکات. البته نباید سوری باشد بلکه باید پایبند واقعی به دستورات ایشان باشیم. 
نظر شما
پربیننده ها