شهید 13 ساله پاوه در انتظار سنگ قبر!

مسئول بنیاد شهید پول شهید را می گیرد اما حاضر نیست یک سنگ قبر برای شهید تهیه کند.
کد خبر: ۴۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ - 11April 2015

شهید 13 ساله پاوه در انتظار سنگ قبر!

به گزارش دفاع پرس، یکی از رزمندگان دفاع مقدس شهرستان پاوه  از وضعیت نا مناسب مزار شهید نوجوان 13 ساله این شهر خبر داد و گفت: مسئول بنیاد شهید پول شهید را می گیرد اما حاضر نیست یک سنگ قبر برای شهید تهیه کند.

بنا بر این گزارش؛ ذوالفقار بابایی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به شهدای گمنام و مظلوم روستایشان  در پاوه اشاره کرد و گفت: «آیا تا به حال قصه نوجوان بسیجی 13 ساله روستای مرز نشین پاوه را شنیدهای؟ آن نوجوان 13 ساله که محل تولدش با اولین شهر کردستان عراق یعنی شهر طویله فقط و فقط 10 دقیقه فاصله دارد. آن نوجوان 13 سالهای که کلاس اول راهنمایی بود با معدل خوب و انضباط 20 به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) گوش فرا داد تا از حریم خاک روستای خود دفاع کند. حالا چرا باید آن نوجوان 13 ساله بعد از 33 سال هنوز یک مزار نداشته باشد؟

وی ادامه داد:  بارها و بارها به بنیاد شهید شهرستان مراجعه کردم ولی هر بار بهانهای گرفتند یک بار میگویند بودجه نداریم، بار دیگر از نداشتن پیمانکار سخن میگویند و دست آخر هم آب پاکی را روی دست آدم میریزند که اصلاً دستور نداریم. حتی با مسئولان استان هم هماهنگ کردم که در نهایت با برخورد بد مسئول بنیاد شهید مواجه شدم. حتی به آنها گفتم فقط هزینه سنگ قبر را شما تقبل کنید بقیه کارهایش را خودم انجام میدهم اما جوابی که گرفتم سرد سرد بود. حتی به بنده هم به خاطر شهدای گمنام توهین شده است.

ذوالفقار بابایی اظهار داشت: آیا آن شهید والا مقام با دیگر شهدایی که در پایتخت یا مرکز استانها مزارشان با سنگهای زیبا و حجله آراسته شده فرقی میکند؟ آیا آن شهیدی که در دل خروارها خاک و در منطقهای دورافتاده خفته و با پایتخت کیلومترها فاصله دارد سزاوار است که هنوز آرامگاهش بلاتکلیف بماند. آن شهید نوجوان 13 ساله با شهید نوجوان 13 سالهای که در بهشت زهرای تهران یا مراکز استانها خوابیده چه فرقی میکند؟ شاید جواب این باشد آن نوجوان 13 ساله که در پایتخت خوابیده، در دید مسئولان عالی رتبه قرار دارد.

این رزمنده دفاع مقدس با انتقاد به بنیاد شهید گفت: آن بودجهای که برای گلزار شهدا درنظر میگیرند، کجا میرود؟ چرا وقتی وضعیت نامناسب یک گلزار شهید را شرح میدهی بیتفاوت نگاهش میکنند. مگر نه این است آن مسئولی که در اداره بنیاد شهید مشغول به کار است نان آن شهید را میخورد و اگر شهیدی در کار نباشد بنیادی هم در کار نیست. چرا مسئول بنیاد سکوت را به کار ترجیح میدهد؟

 

منبع: شهدای ایران

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار