حجت‌الاسلام صدیقی در مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی:

مقاومت تا احقاق حقوق ملت ایران ادامه دارد/ نیروهای مسلح ایران زیر پرچم امام زمان(عج) مستقرند

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن مطمئن باشد که مقاومت تا احقاق حقوق ملت ایران ادامه دارد.
کد خبر: ۴۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ - 11April 2015

مقاومت تا احقاق حقوق ملت ایران ادامه دارد/ نیروهای مسلح ایران زیر پرچم امام زمان(عج) مستقرند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شانزدهمین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی در ستاد فرماندهی آجا اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با کشورهایی که روی بمب اتم نشستهاند مقابله میکند، و دشمن مطمئن باشد که مقاومت تا احقاق حقوق ملت ایران ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به رشادتها و سجایای اخلاقی شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: این شهید بزرگوار سه عامل را بهعنوان عوامل پیروزی نیروهای مسلح ایران برشمردهاند؛ اول این که ما برای خدا میجنگیم اما دشمن برای شیطان میجنگند؛ و دوم این که دشمنان، مولا ندارند، اما نیروهای مسلح ما مولا دارند و زیر پرچم امام زمان(عج) مستقر هستند.

امام جمعه موقت تهران اتحاد بین ارتش و سپاه را عامل سوم برشمرد و تصریح کرد: این اتحاد وقتی با عشق به ولایت عجین شود ما را به پیروزی میرساند.

حجتالاسلام صدیقی گفت: من امرای ارتش را جزو بندگان صالح و اولیای الهی و کارکنان ارتش را از ممتازترین شهروندان جامعه میدانم.

وی بیان کرد: برخی افراد که به قدرتهای بزرگ دل می بندند نمیدانند که لشکر خدا محدود نیست؛ در حالی که همه قدرتها اعم از قدرت دفاعی، تهاجمی، اقتصادی و... همه از آن خداست و منشأ الهی دارد.

امام جمعه موقت تهران در پایان خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه ما تنها نیروهای مسلحی بودهاند که در مقاطعی (دوران دفاع مقدس) مقابل همه دنیا ایستادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار