حبیبی در گفتگو با دفاع پرس:

مهلت ارسال آثار به مسابقه بین المللی کاریکاتور داعش تمدید شد/ ارسال 310 اثر از 29 کشور

دبیر اجرایی مسابقه بین المللی کاریکاتور داعش گفت: این سری از مسابقات از بهمن ماه شروع شده و مقرر بود تا 10 اردیبهشت ادامه داشته باشد که به دلیل استقبال علاقمندان تا 20 اردیبهشت تمدید شد.
کد خبر: ۴۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸ - 12April 2015

مهلت ارسال آثار به مسابقه بین المللی کاریکاتور داعش تمدید شد/ ارسال 310 اثر از 29 کشور

محمد حبیبی دبیر اجرایی مسابقه بین المللی کاریکاتور داعش در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این مسابقه گفت: این مسابقه از بهمن ماه شروع شده و مقرر بود تا 10 اردیبهشت ادامه داشته باشد که به دلیل استقبال علاقمندان تا 20 اردیبهشت تمدید شد.

وی در ادامه افزود: تا کنون 310 اثر از هنرمندان 29 کشور جهان از جمله ازبکستان، استرالیا، امارت، اندونزی، ایتالیا، انگلستان، آذربایجان، آرژانتین، برزیل، بلژیک، پرو، ترکیه، چین، زامبیا، سوریه، فرانسه، کلمبیا، کوبا، مراکش، مصر، نیجریه، هند، یونان و ... برای شرکت در این مسابقه به دست ما رسیده است.

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور داعش تصریح کرد: این مسابقه از طریق سایت resistart.ir اطلاع رسانی بین المللی شده و علاقه مندان در سطح بین المللی در این مسابقه شرکت کرده اند.

حبیبی با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش کارتون وکاریکاتور داعش برگزار می شود، خاطر نشان کرد: بخش کارتون با موضوع داعش بوده و در بخش دیگر، کاریکاتور به چهره های منفوری مانند ابوبکر البغدادی، حمدبنخلیفه آل ثانی(امیر قطر)، بنیامین نتانیاهو، فرانسوا اولاند، اوباما و دیوید کامرون پرداخته خواهد شد.

وی گفت: همزمان با برگزاری اختتامیه، مراسم و نمایشگاه آثار در فرهنگسرای بهمن، آزادی و سالن اسوه برگزار می شود، همچنین با کشورهای سوریه، عراق و لبنان در حال رایزنی هستیم که نمایشگاه آثار هنرمندان همزمان با روز اختتامیه برگزار شود.

دبیر اجرایی مسابقه بین المللی کاریکاتور داعش با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای این مسابقه گفت: جایزه در نظر گرفته شده برای نفر اول 1500 دلار به اضافه لوح تقدیر و تندیس، نفر دوم 1000 دلار به اضافه لوح تقدیر و تندیس، نفر سوم 700 دلار به اضافه لوح تقدیر و تندیس و 6 جایزه 500 دلاری است که سه جایزه آن به منتخبان بخش کارتون و سه جایزه آن به منتخبان بخش کاریکاتور تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است این مسابقات به همت موسسه رسانه ای موج و با همکاری حوزه هنری و انجمن های هنرهای تجسمی وابسته به بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها