لاریجانی در دیدار با دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین:

سلاح هایی که علیه یمن به کار گرفته می‌شود، باید برای کمک به فلسطین بکار گرفته می شد

رئیس مجلس، ضمن محکوم کردن حمله نظامی به یمن گفت: باید امکانات و سلاح های کنونی که علیه ملت یمن به کار گرفته می‌شود برای کمک به ملت فلسطین جهت احقاق حقوق آنها و حمایت از آرمان مردم فلسطین بکار گرفته می شد.
کد خبر: ۴۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ - 13April 2015

سلاح هایی که علیه یمن به کار گرفته می‌شود، باید برای کمک به فلسطین بکار گرفته می شد

به گزارش گروه اخبار داخلی دقاع پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با "ابو احمد فواد" دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین و جمعی از رهبران این گروه، با تاکید بر حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین و گروههای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به تحولات جاری در منطقه از جمله یمن اشاره کرد و گفت: باید تمام امکانات جهان اسلام صرف مقابله با دشمن اصلی این سرزمین رژیم اشغالگر قدس و آزادی سرزمینهای اشغالی گردد و درگیری میان کشورهای اسلامی در راستای منافع رژیم اشغالگر قدس بوده و به زیان جهان اسلام است.

وی ضمن محکوم کردن حمله نظامی به یمن، آنرا یک توطئه عظیم علیه ملت های منطقه و اشتباهی بزرگ خواند که به زیان ملت های مسلمان از جمله ملت فلسطین است.

لاریجانی در ادامه افزود: باید امکانات و سلاح های کنونی که علیه ملت یمن به کار گرفته میشود برای کمک به ملت فلسطین جهت احقاق حقوق آنها و حمایت از آرمان مردم فلسطین بکار گرفته می شد.

"ابو احمد فواد" دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تبریک دستاوردهای هستهای کشورمان آن را نشانه درایت رهبری معظم انقلاب اسلامی و پایداری و استواری ملت مسلمان ایران خواند و گفت: بیتردید دستاوردهای هستهای ایران به نفع ملتهای مسلمان خواهد بود.

وی همچنین از حمایت ها و پشتیبانیهای ملت فلسطین در شرایط و موقعیتهای دشوار قدردانی کرد و افزود: قطعا اگر حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از گروههای مقاومت فلسطینی نبود آرمان فلسطین در شرایط بسیار دشوارتری بود.

فواد همچنین ضمن محکوم کردن حمله به یمن آنرا یک اقدام ماجراجویانه خواند و گفت: این اقدام یک حرکت آمریکایی است که قطعا شکست خواهد خورد و ملت یمن قطعا پیروز خواهد شد.

وی تصریح کرد: حمله به یمن یک توطئه آشکار علیه ملت یمن و در جهت به فراموشی سپردن حقوق مردم فلسطین است.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در ادامه با اشاره به حوادث اردوگاه یرموک آنرا یک توطئه خارجی خواند که ملت فلسطین را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها