منجیل میزبان شهید گمنام می شود

فرمانده مرکز تفنگداران دریایی منجیل از تشییع پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در عملیات والفجر 8 و در منطقه عملیاتی فاو به فیض شهادت نائل آمده است، در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲ - 12October 2013

منجیل میزبان شهید گمنام می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گیلان، امیر بیاتی در گفتگو با خبرنگار ما در گیلان با بیان اینکه مراسم وداع با این شهید گمنام همزمان با شب عرفه در شهرستان منجیل برگزار خواهد شد، افزود: پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت 9 صبح سه شنبه 23مهرماه ازجلوی درب منازل سازمانی تفنگداران دریایی منجیل برای خاکسپاری در مجموعه آموزشی غدیر این فرماندهی تشییع می شود.

وی حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از شهدای گمنام را نشان از عشق و علاقه مردم به راه شهدا ، آرمان ها و ارزش های والای آنان دانست و افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا، از موثرترین راهکارهای مبارزه با جنگ نرم دشمن است و تاثیر معنویات در جامعه برتر از هزاران ساعت کار فرهنگی است.

امیر بیاتی با بیان اینکه در نتیجه پیگیری های مستمر، مرکز تفنگداران دریایی منجیل مفتخر به میزبانی این شهید گمنام گردید، گفت: با توجه به اینکه سالیانه تعداد زیادی از جوانان در این مرکز آموزش میبینند، خاکسپاری این شهید گمنام در این مرکز موجب اشاعه فرهنگ ایثار  و شهادت بین آن ها خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها