آیت‌الله کعبی در گفتگو با دفاع پرس:

دشمن به دنبال تفرقه در مسلمانان از طریق مسائلی مثل فرودگاه جده است؛ مردم دقت کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تعرض به مسافران ایرانی در عربستان از جانب وهابیون صورت گرفته است و هیچ ارتباطی به مسلمانان ندارد و لذا باید فرهنگ اخوت و برادری را در میان مسلمانان ترویج دهیم.
کد خبر: ۴۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ - 15April 2015

دشمن به دنبال تفرقه در مسلمانان از طریق مسائلی مثل فرودگاه جده است؛ مردم دقت کنند

آیتالله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره اقدام شنیع ماموران فرودگاه جده نسبت به زائران نوجوان ایرانی و واکنش دستگاههای ذیربط در کشورمان در تعلیق سفر عمره مفرده تا اطلاع ثانوی گفت: تعلیق عمره در برابر هتک حرمت زائران ایرانی به جا انجام شده است چرا که دست اندازی و اذیت و آزار عمره گذاران به یک رویه عادی توسط بعضی از ماموران و وهابیهای عربستانی تبدیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به روال پیگیری مجازات ماموران خاطی در عربستان اظهار داشت: بعثه مقام معظم رهبری در عربستان پیگیر این مهم است اما متاسفانه طرف سعودی ترتیب اثر نداده است اما قطعا مردم و مسئولین منتظرند تا این متخلفان مجازات شوند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره بازتاب عمل شنیع این ماموران عربستانی در کشورمان تاکید کرد: در فضای مجازی و گفتگوهای عمومی، مردم باید بسیار دقت کنند چرا که دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاشند تا از این موضوع به عنوان یک وسیله و ابزار برای ترویج و تشدید اختلاف میان شیعه و سنی و دامن زدن به مسائل قومی و نژادی و نیز تبلیغ علیه مناسک حج و مراسم دینی بهره ببرند.

کعبی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد فتنه و تفرق از میان مسائل پیش آمده در مسلمانان است لذا در سال همدلی و همزبانی باید به وحدت و همدلی بین مذاهب، قومیتها و افراد جامعه اسلامی بیشتر توجه کنیم و بدانیم که این عمل شنیع از جانب وهابیون صورت گرفته است و هیچ ارتباطی به مسلمانان ندارد لذا باید فرهنگ اخوت و برادری در میان مسلمانان ترویج دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار