سردار کمیل کهنسال:

نقش گلستان و مازندران در دفاع مقدس تفکیک ناپذیر است

جلسه تدوین نقش استانهای مازندران و گلستان در 8 سال دفاع مقدس در تپه نورالشهداء گرگان (مدفن 8 تن از شهدای گمنام دفاع مقدس) برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴ - 18April 2015

نقش گلستان و مازندران در دفاع مقدس تفکیک ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، درآستانه فرارسیدن روز ارتش و نیروی زمینی، جلسه تدوین نقش استانهای مازندران و گلستان در 8 سال دفاع مقدس، با حضور سردار کمیل کهنسال، فرماندهان سپاه و مدیران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استانهای مازندران و گلستان، در تپه نورالشهداء گرگان (مدفن 8 تن از شهدای گمنام دفاع مقدس) برگزار شد.

سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به ظرفیت بالای استان در دفاع مقدس گفت: فرصت مناسبی است تا با همکاری بیشتر این ظرفیت را طوری مدیریت کنیم که برای اجلاسیه شهدای استان گلستان بتوانیم آن را تالیف و تدوین نماییم تا مرجع معتبری برای آیندگان باشد.

در ادامه سردار کمیل کهنسال هدف از تشکیل این جلسه را ایجاد هماهنگی بین استانهای مازندران و گلستان در جهت تدوین نقش این دو استان در دفاع مقدس دانست و افزود: ضرورت دینی، اعتقادی و جهادی همه رزمندگان و مسئولین این است که آثار دفاع مقدس را ثبت و ماندگار سازند.

قائم مقام لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس تاکید کرد نقش استان مازندران و گلستان در قالب لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس به یک اندازه بوده است و نمی توان این دو استان را از هم جدا نمود. لذا اداره کل حفظ آثار دو استان با همکاری سپاه، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس نیازمند همکاری و تبادل اطلاعات اسناد و مدارک شهدا و رزمندگان دو استان در عرصه انقلاب و دفاع مقدس می باشد.

خاطر نشان می شود سرهنگ حسن نیا مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان در ابتدای این جلسه به وظایف و اساسنامه بنیاد حفظ آثار اشاره کرد و گزارشی از عملکرد و فعالیت های این اداره کل را ارائه نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار