استاندار خراسان رضوی:

استقلال و امنیت ایران اسلامی مدیون خون شهداست

استاندار خراسان رضوی گفت: کشور ما اگر استقلال و امینت دارد، مدیون خون شهداست و شهدا منشأ، مبدأ و مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۴۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ - 17April 2015

استقلال و امنیت ایران اسلامی مدیون خون شهداست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در مراسم گرامیداشت شهدای مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان ما چشمان بیدار و نگهبانان آگاه ما هستند که هوشمندانه از مرزهای کشور نگهداری میکنند و در برابر دشمن سینه سپر کردهاند.

علیرضا رشیدیان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 5 شهید مرزبانی خراسان رضوی که با حضور امیر احمد گراوند جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، عابدین عابدیمقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و خانوادههای این شهدای گلگونکفن در مجتمع آیههای مشهد مقدس برگزار شد، تصریح کرد: نیروهای مسلح پشتوانههای استقلال و آزادی کشور هستند.

رشیدیان عنوان کرد: شهدا منشأ، مبدأ و مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و این هرگز یک شعار نیست بلکه حقیقتی است که میگوید اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران نه به سلاحهای کشتارجمعی و بودجههای کلان اقتصادی بلکه به ایثار و شهادتطلبی رزمندگان آن است.

وی افزود: کشور ما اگر استقلال و امینت دارد مدیون خون شهداست و شهدا منشأ، مبدأ و مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و این شهدای ما بودند که در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی بر آرمانها و ارزشهای دینی دشمنان اسلام را خوار و زبون کردند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به دلاوریهای شهدا در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در سالهای جنگ 28 کشور با ما میجنگیدند و ما موفق شدیم تا با پیروزی از جنگی تا این اندازه نابرابر بیرون بیاییم.

وی عنوان کرد: جنگ با پیروزی افتخارآمیز ما به پایان رسید اما مگر دشمن دست برمیدارد؟ مگر جنگ حق و باطل پایانی دارد؟ ما هنوز در برابر دشمنان ایستادهایم و دشمنان ما هنوز برای ضربه زدن به این نظام لحظهای درنگ نمیکنند.

رشیدیان افزود: در شرایطی که منطقه ما در آتش جنگ و درگیری میسوزد ایران اسلامی در امینت تمام به سمت توسعه درحرکت است و تمام این نیست مگر بهواسطه خون پاک شهدای ما از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا ایستادگی مرزبانان در زمان فعلی.

وی بیان کرد: رهبری آگاه و مقتدر، نظامی اسلامی و مردمی شهیدپرور هستند که امروز ایران اسلامی را به سمت توسعهای همهجانبه سوق میدهند و اگر این سلسله بههمپیوسته نبود شرایط ما امروز مانند همسایگانمان میشد.

استاندار خراسان رضوی گفت: مرزبانان ما چشمان بیدار و نگهبانان آگاه ما هستند که هوشمندانه از مرزهای کشور نگهداری میکنند و در برابر دشمن سینه سپر کردهاند تا ملتی با آرامش و آسایش زندگی کند.

وی افزود: امیدواریم همه بتوانیم ادامهدهنده راه شهدای خود باشیم و برای پشتیبانی از خانوادههای این عزیزان از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

لازم به ذکر است شهیدان مهران اقرع، محمد احمدی اولنگ، عباس مهراندوز، فرزاد اسمعیلزاده و علی امام وردی 17 فروردینماه امسال در سیستان و بلوچستان و در محدوده مرزی در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار