توسط فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق ارتش؛

برنامه‌های روز ارتش در استان خراسان رضوی اعلام شد

برنامه‌های روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان رضوی توسط فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق کشور تشریح شد.
کد خبر: ۴۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ - 17April 2015

برنامه‌های روز ارتش در استان خراسان رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، در آستانه فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ دوم ستاد علی جهانشاهی ارشد نظامی آجا در شمال شرق و فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق نزاجا در نشست خبری ضمن تشریح ویژهبرنامههای 29 فروردین اظهار کرد: 29 فروردین سند حیات ارتش بوده و افتخار میکنیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتشی بوده که از مردم و برای مردم است. روز ارتش به معنی میثاق با آرمانهای امام راحل و حرکت در سایه رهبر معظم انقلاب بوده و از همین حیث هرساله شاهد برگزاری سان و رژه باشکوه یگانهای نظامی کشور هستیم.

امیر جهانشاهی محورهای فعالیتهای ارتش را در این هفته حول هشت محور ارتش، حضور، صلابت و پایداری، ارتش شهادت و ایثارگری، ارتش و بصیرت انقلابی، ارتش، پرورش جوانان و روحیه جهادی، ارتش، اخلاق و منزلت اجتماعی، ارتش، خودکفایی و تولید ملی، ارتش، اقتدار و امنیت بینالمللی و اهتمام ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه فعالیتهای فرهنگی دانست.

وی افزود: مراسم سان و رژه یگانهای نظامی شمال شرق صبح ٢٩فروردینماه در میدان ١٥خرداد برگزار میشود. یگانهای ارتش در شمال شرق که از آمادگی خوبی برخوردار هستند، تلاش کرده­اند که این مراسم هر چهبهتر برگزار شود.مراسم رژه همزمان با مشهد در دیگر شهرستانهای خراسان رضوی ازجمله تربتحیدریه، بیرجند، تربتجام، قوچان و سرخس نیز برگزار میشود.

وی با اشاره به رژه یگانهای نمونه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در روز 29 فروردین در مشهد تصریح کرد: فرمانده ارشد قرارگاه عملیاتی ارتش در شمال شرق کشور افزود: غبارروبی مزار شهدا، پیادهروی خانوادگی در پارک خوشید، سخنرانی فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش در پیشاز خطبه نماز جمعه این هفته، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، اعزام ویژه سخنران به دانشگاهها و مدارس استان و برگزاری ویژهبرنامه شبهای خاطره از دیگر برنامههای ارتش در این روز است.

وی همچنین با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح ازجمله یگانهای ارتش شامل هوایی و زمینی برای تأمین امنیت منطقه افزود: این یگانها با رصد کامل تحرکات نیروهای بیگانه و فرا منطقهای در اوج آمادگی برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار