فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه‌ و بویراحمد:

امنیت امروز، مرهون فداکاری ایثارگران و رشادت نیروهای مسلح است

فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: امنیت امروز کشور، مرهون فداکاری، ایثار و رشادت نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ - 17April 2015

امنیت امروز، مرهون فداکاری ایثارگران و رشادت نیروهای مسلح است

به گزارش دفاع پرس از شیراز به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس، امیر سرتیپ دوم حسین محمدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس به مناسبت روز ارتش گزارشی از وضعیت ارتش از گذشته تاکنون ارائه داد و اظهار داشت: یاد و خاطره تمام شهیدان و ایثارگران را که با فداکاری و ایثار خود اقتدار، آرامش و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند گرامی میداریم.

وی با بیان اینکه امنیت اولویت اصلی هر جامعه است، افزود: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای امن و اثرگذار در سطح منطقه و جهان است و در تمام معادلات جهانی و تقابلات بینالمللی به عنوان یک کشور اثرگذار و یک بازیگر اصلی ایفای نقش میکند.

امیر سرتیپ دوم محمدی تصریح کرد: اگر ایران اسلامی در حال حاضر از اقتدار و امنیت لازم برخوردار است و میتواند توسعه و اقتدار سیاسی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی را محقق کند در سایه وجود امنیت پایدار است.

آیتالله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز در این دیدار اظهار داشت: 29 فروردین روزی بود که در حافظه تاریخی ملت ایران به عنوان روز نیروی زمینی و روز ارتش به فرمان امام راحل(ره)باقی ماند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه در طول تاریخ اسلام هرکجا ایستادگی و مقاومت و مقابله با دشمن به نحو علمی و فنی مطرح بوده کشورهای اسلامی و دنیای اسلام در اوج افتخار و عظمت به سر بردهاند، خاطرنشان کرد: هرگاه این مقاومت به رفاه طلبی و آسایش خواهی تبدیل شده مشکلات و معضلاتی برای دنیای اسلام رخ داده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: تاریخ امروز ما شاهد گویایی است بر لزوم ایستادگی در مقابل مستکبران و زورگویان جهان که با تمام قوا مقابل اسلام و مسلمانان ایستادهاند.

آیتالله ایمانی عنوان کرد: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی عزت، افتخار و سربلندی دارد نتیجه ایستادگیهایی است که در این چند دهه مردم، نیروهای مسلح، ارتش و سایر قوا از خود نشان دادند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه امروز نظام ولایی جمهوری اسلامی تجربهای جدید و راهی نو برای دنیا و جامعه بشری است، بیان کرد: این فهم جدید برای جهان نتیجه و حاصل تلاشها، فعالیتها و فداکاریهایی است که ارتش و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و حتی پیش از آن در مبارزه با گروهکها از خود نشان دادند و این نشان از روحیه مقاومت و ایستادگی است. یعنی نیروهای مسلح و ملت ما بنا بر ایستادگی دارند و برای این کار هم آمادهاند.

وی با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی استثنایی در سطح جهان است، اظهار داشت: در دنیا مجموعهای به نام ارتش پیدا نمیکنید که به پاکی، صداقت، بصیرت و ایستادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران باشد و این معنا را بارها و بارها نشان داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها