نماینده مردم کرمان و راور:

به برکت خون شهدا قلوب مسلمانان دنیا متاثر از انقلاب اسلامی ایران است

دکتر محمدرضا پورابراهیمی گفت: آنچه که در مذاکرات به عنوان تحریم لغو می‌شود هدیه آمریکائی‌ها به ما نیست بلکه این حق ما است که باید گرفته شود.
کد خبر: ۴۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ - 18April 2015

به برکت خون شهدا قلوب مسلمانان دنیا متاثر از انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای روستای جهر، با اشاره به مذاکرات انجام شده در لوزان سوئیس، اظهار داشت: رفع تحریمها تنها ۲۰درصد در اقتصاد کشور موثر است و مابقی را باید خودمان حل کنیم.

وی گفت: امروز بواسطه برکت خون شهیدان قلوب مسلمانان در سراسر دنیا متاثر از انقلاب اسلامی ایران است.

پورابراهیمی با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی به یک درخت تنومند تبدیل شده است، افزود: جمهوری اسلامی که قبل از انقلاب بواسطه حضور شاه در کشور از هیچ توان علمی و نظامی برخوردار نبود، امروزه یکی از کشورهای قدرتمند جهان در عرصههای مختلف است.

وی با یادآوری اینکه روزی آمریکائیها برای حضورشان در ایران از ملت بزرگ ایران حق توحش میگرفتند، خاطر نشان کرد: امروز همین آمریکائیها به الزام پای میز مذاکره مینشینند و اهداف خود را در مذاکره قابل حل میدانند.

وی با اشاره به بیانیه اخیر لوزان در خصوص مذاکرات هسته ای و رفع تحریم ها، گفت: اثرات رفع تحریم ها تنها ۲۰درصد در اقتصاد کشور است و مابقی را باید خودمان حل کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قبلا هم اعلام کرده بودیم که از تیم مذاکره کننده حمایت میکنیم، افزود: البته مردم باید آگاه باشند که در صورت رفع تحریمها تمام مشکلات اقتصادی کشور حل نمیشود بلکه مردم و مسئولین با همت و همدلی و همزبانی که مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله) است باید ۸۰درصد مابقی را حل کنند.

وی تصریح کرد: آنچه که در مذاکرات بعنوان تحریم لغو میشود هدیه آمریکائیها به ما نیست بلکه این حق ما است که باید گرفته شود.

نائب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس با اشاره به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله)گفت: اساس و حرکت مردم و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران باید منویات ولایت باشد و عبور از بحران اقتصادی در کشور همان اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه مردم سرافراز ایران مقتدر و توانمندند، خاطر نشان کرد: تجربه نشان داده ملت ایران در هر صحنهای که عزم خود را جزم کردند پیروز میدان بودند و ان شاءالله در جبهه اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

گفتنی است مراسم ششمین یادواره سه شهید روستای جهر و پنج شهید گمنام بخش شهداد با برنامه های متنوع فرهنگی از جمله پخش نماهنگ و مداحی  در وصف شهدا همراه بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار