سردار پاکپور در مراسم تقدیر از پاسداران نمونه نزسا:

حضور حداکثری در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به انتخابات روز جمعه گفت: حضور حداکثری در انتخابات برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶ - 13June 2013

حضور حداکثری در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم تقدیر از پاسداران نمونه این نیرو که در حسینیه ستاد نزسا برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت امام حسین(ع)، حضرت سجاد(ع) و حضرت ابوالفضلالعباس(ع) و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز، با اشاره به مناسبتهای فرخنده این ایام به ویژه روز پاسدار، گفت: این جلسه برای تقدیر و تشکر از چند تن از پاسداران نیروی زمینی به نمایندگی از کل رزمندگان نیروی زمینی برگزار شده است.

وی افزود: امروز از پاسدارانی با سطوح و درجات مختلف تقدیر شد اما عدالت این بود که از همه رزمندگان عزیز نیروی زمینی تقدیر میشد، چراکه همه آنها با فداکاریهایی که داشتند، نمونه هستند.
 
پاکپور در ادامه با اشاره به فعالیتهای قرارگاه حمزه در شمالغرب گفت: همه قرارگاههای ما یا مشغول کار عملیاتی هستند و یا میکوشند آمادگیهای خود را بالاتر ببرند.
 
وی در ادامه با اشاره به زحمات و تلاشهای امنیتی نیروی زمینی در جنوب شرق کشور اظهار داشت: در سال گذشته از همان ابتدای سال چندین گروه تروریستی در این منطقه قصد نفوذ در کشور و انجام عملیات گسترده خرابکارانه داشتند که با هوشیاری رزمندگان نیروی زمینی در قرارگاه قدس، این تیمها همگی متلاشی و برخی از افراد آنها هم دستگیر شدند.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه به دست آمدن این توفیقات را فقط و فقط عنایت خداوند دانست و گفت: کارهایی که در سال 91 انجام شد به برکت خون شهدا و لطف خدا چنان بود که در حالت عادی انجام این کارها شاید چندین سال و حتی بیش از یک دهه وقت لازم داشت.
 
پاکپور یکی از عوامل اصلی این پیروزیهای چشمگیر را همدلی میان آحاد رزمندگان نیروی زمینی دانست و افزود: بحمدالله همدلی و همراهی بسیار خوبی میان ستاد نیرو، یگانها و قرارگاههای نیروی زمینی سپاه وجود دارد و ما این همدلی را میان حوزه نمایندگی، حفاظت اطلاعات و فرماندهی هم میبینیم. تا وقتی این همدلی و اتحاد میان ماست، پیروزی و نصرت الهی قطعی است چرا که این وعده خداوند است.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به انتخابات روز جمعه گفت: حضور حداکثری در انتخابات برنامهها و توطئههای دشمن را خنثی میکند.
 
در این مراسم تعدادی از پاسداران نمونه نیروی زمینی مورد تقدیر قرار گرفتند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار