سردار باران‌چشمه خبر داد

برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران نیروهای مسلح

مراسم تجلیل از ورزشکاران، افتخارآفرینان و مدیران برتر ورزش نیروهای مسلح سه‌شنبه اول اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ - 18April 2015

برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران نیروهای مسلح

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار مهرعلی بارانچشمه رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از ورزشکاران، افتخارآفرینان و مدیران برتر ورزش نیروهای مسلح با حضور مسئولان کشوری و لشکری، برگزار میشود، گفت: در این مراسم از تیمهای تکواندوی آقایان و بانوان بهعنوان قهرمان مسابقات نظامیان جهان در سال 93، تیم والیبال نیروهای مسلح که مقام سوم نظامیان جهان را کسب کرده است و دیگر ورزشکارانی که در سال گذشته برای ورزش نیروهای مسلح در میادین مختلف افتخار کسب کردهاند، تجلیل خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این مراسم رؤسای برتر هیئتها، دبیران برتر و مدیران برتر ورزش نیروهای مسلح نیز معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند کرد.

رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در این مراسم برنامهها و راهبردهای ورزش نیروهای مسلح در سال 94 ارائه خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال جاری المپیک نظامیان جهان سیزم در کره جنوبی برگزار میشود، هماهنگیها و برنامهها جهت حضور مقتدرانه در این مسابقات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، با توجه به حضور مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیونها در این مراسم، باید هماهنگیهای لازم جهت تعامل با این نهادها هم صورت گیرد.

سردار بارانچشمه در ادامه با اشاره به به برنامههای سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در سال 94 نیز بیان داشت: توسعه ورزش همگانی در سطح نیروهای مسلح برای افزایش توان رزمی نیروها، آموزش رشتههای کاربردی نیروهای مسلح مانند شنا و رزمی، حضور مقتدرانه در المپیک نظامیان جهان و سازماندهی باشگاههای فرهنگی ورزشی ازجمله سیاستهای بارز سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در سال 94 به شمار میرود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها