فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا:

برای این مردم و کشور تا سر حد جان ایستاده‌ایم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا تصریح کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی کل قوا آماده هستند تا دست دشمنان را از این مرز و بوم کوتاه کنند.
کد خبر: ۴۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵ - 19April 2015

برای این مردم و کشور  تا سر حد جان ایستاده‌ایم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان؛ امیر سرتیپ دوم نادرعلیدوست در مراسم رژه یگانهای نمونه ارتش به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه این روز تاریخی به نام ولایت و مردم شکل گرفت؛ اظهار کرد: امام خمینی (رحمتالله علیه) در مورد این روز حکیمانه تدبیر کردند.

وی با بیان اینکه امروز به فرمان امام خمینی (رحمتالله علیه)  سالروز ارتش جمهوری اسلامی نام گرفت، افزود: روزی که ارتش از استعماری که بر سر آن بود به مردم پیوست و به نام ارتش مردمی نام گرفت و این روز در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماند.

فرمانده قرارگاه منطقهای جنوب شرق نزاجا و ارشد نظامی آجا با تأکید براینکه ارتش جمهوری اسلامی افتخار دارد که بر سر این عهد و پیمانی که با ولایت و مردم بستند، پایدار بماند؛ گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عمل اثبات کرد، بیعتی که با رهبرکبیر انقلاب در سال ۵۸ انجام داد؛ جانانه با غیرت و با شجاعت بر سراین پیمان بماند.

امیرعلیدوست با اشاره به شعار امسال مبنی بر دولت و ملت، همدلی و همزبانی، بیان کرد: همه همدل و یک زبان به ویژه ارتش در کنار دولت هستند و فرمان فرمانده معظم کل قوا را عملی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در طول ۳۶ سال اثبات کردند که با مردم و دولت هستند و هر دولتی را که مردم به آن رای دادند با حضورشان این دولت و مردم را تحت فرماندهی مقام معظم رهبری(مدظله) پشتیبانی کردند.

فرمانده قرارگاه منطقهای جنوب شرق نزاجا و ارشد نظامی آجا با بیان اینکه برای این مردم و برای این کشور تا سر حد جان ایستادهایم؛ تصریح کرد: امروز آمادگی رزمی ارتش چشم دشمن را کور کرده و دشمن در این مانده که با این نیروهای مسلح چه باید کرد.

امیرعلیدوست با تأکید براینکه دشمنان هر گزینهای که داشتهاند؛ برداشتهاند زیرا دشمنان از گزینه نظامی به سبب نیروهای رزمی که در سراسر این کشور وجود دارد، هراس دارند؛ بیان کرد: این دوعامل تحت فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله)یک مجموعه مقاوم به وجود آمده است.

وی یادآور شد: به نمایندگی از ارتش جنوب شرق این آمادگی دفاع را اعلام میکنیم و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی کل قوا آماده هستند تا دست دشمنان را از این مرز و بوم کوتاه کنند.

در این آئین همچنین علیرضا رزمحسینی استاندار کرمان با گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به اینکه ۲۹ فرودینماه روز به یادماندنی در سرنوشت انقلاب اسلامی است؛ اظهار کرد: ۳۶ سال قبل رهبر کبیر انقلاب اسلامی با تدبیر پیامی مبنی بر اینکه ارتش باید بماند؛ صادر کردند که این حکم بسیار تعیین کننده در سرنوشت کشور بود.

وی با بیان اینکه کسانی که در سدد فروپاشی ارتش بودند؛ استحکام بین ملت و ارتش دیدند؛ افزود: همواره این روز را باید ارج نهیم و نسلهای آینده باید از خدمات درخشان ارتش جمهوری اسلامی ایران را بدانند.

استاندار کرمان اسلامی بودن، فرهنگ و محتوای ارتش را از خصوصیات بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ارتش هدفدار است و فرهنگ شهادت طلبی در نیروهای ارتش و مسلح ویژگی بزرگی است.

رزمحسینی افزود: پایداری امنیت سبب میشود؛ کشورهای که قصد تجاوز و اختلاف در درون ما را دارند؛  منصرف شوند.

وی مردمی بودن و پیوستگی مردم با ارتش را خصوصیت دیگر ارتش عنوان کرد و گفت: امروز ارتش یک نهاد مردمی در خدمت مردم و متعلق به مردم است.

استاندارکرمان با تأکید بر وحدتی که بین نیروهای امنیتی کشور وجود دارد؛ وحدت بی نظیری است، تصریح کرد: امروز در داخل کشور نیازمند به وحدت هستیم و با توجه به شعار سال انسجام را باید روز به روز افرایش دهیم زیرا مردم باید برای اعتلای نظام اسلامی و جمهوری اسلامی با هم باشند.

رزمحسینی با اشاره به ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ گفت: سربازان بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران هستند و این امنیت به وسیله این فداکاران به وجود آمده که الگویی برای نسلهای آینده این جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: عظمت ارتش در این مراسم به نمایش گذاشته میشود و ارتباط بین ارتش و مردم روز به روز منسجمتر شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار