افخم عملیات انتحاری در جلال آباد افغانستان را محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه با ابراز تاسف شدید از کشته و مجروح شدن جمعی از مردم بیگناه افغان در اثر عملیات انتحاری تروریستی، بر لزوم همکاری کشورهای منطقه و جامعه جهانی برای مبارزه علیه تروریسم و افراط گرایی تاکید کرد.
کد خبر: ۴۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ - 19April 2015

افخم عملیات انتحاری در جلال آباد افغانستان را محکوم کرد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف شدید از کشته و مجروح شدن جمعی از مردم بیگناه افغانستان در اثر عملیات انتحاری تروریستی در شهر جلال آباد افغانستان، این اقدام تروریستی را  محکوم کرده و به مردم و دولت افغانستان و خانواده های کشته شدگان تسلیت گفت و برای مجروحین این اقدام ضد انسانی آرزوی سلامتی کرد.

سخنگوی وزارت امورخارجه با غیر انسانی و غیر اسلامی خواندن این اقدام گفت: تروریسم، افراط گری و به مخاطره انداختن جان مردم بیگناه غیر قابل توجیه و مردود است.

افخم با تاکید بر لزوم همکاری کشورهای منطقه و جامعه جهانی برای مبارزه علیه تروریسم و افراط گرایی، همبستگی و وحدت همه اقوام برای توقف خشونت و افراط گری را ضروری توصیف کرد.

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان خاطر نشان کرد: اقدامات  تروریستی، گسترش خشونت و بی ثباتی در افغانستان را هدف قرار داده است.

به گزارش دفاع پرس، روز گذشته (شنبه) بمبگذاری انتحاری در مقابل یک بانک در جلالآباد افغانستان، جان 33 نفر از اهالی این شهر را گرفت.

گروه تروریستی داعش با انتشار یادداشتی در صفحه منسوب به این گروه در توئیتر، مسئولیت حملات تروریستی دیروز در افغانستان که ۳۳ کشته و ۱۰۰ زخمی برجای گذاشت را برعهده گرفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار