بیانیه اداره کل حفظ آثار مازندران به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی

ارتش جمهوری اسلامی ایران در دل ملت جا دارد

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ - 19April 2015

ارتش جمهوری اسلامی ایران در دل ملت جا دارد

 به گزارش  خبرگزاری دفاع مقدساز ساری،اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می آید:

در ابتدای این بیانیه  با اشاره به نامگذاری 29 فروردین ماه به نام روز ارتش  از سوی حضرت امام خمینی(ره)آمده است: نامگذاری  یک روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان از تجلیل و تکریم از این نیروهای با اقتدار است.

بیانیه اداره کل حفظ آثار مازندران می افزاید: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دل ملت جا دارد و ملت همیشه قدردان تلاش ها و جانفشانی های این غیورمردان در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی  است.

در ادامه این بیانیه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره و تأکید شد: ارتش جمهوری الامی ایران، یک ارتش آبرومند و پر افتخار و کم توقعی است.

در بخش پایانی این بیانیه با تأکید بر اینکه اقتدار امروز کشور ما مدیون نیروهای ارزشی و فداکار نیروهای مسلح بخصوص ارتش است، تصریح شد: اساس استقلال  مملکت و امنیت داخلی و مرزهای ایران اسلامی بر نیروهای زمینی و هوایی ارتش جمهوری الامی ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار