رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

کمک هزار میلیاردی مردم در پویش ایران همدل/ توزیع ۲۷ میلیون غذای گرم در سال ۱۳۹۹

بختیاری با بیان اینکه مردم در پویش ایران همدل هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان کمک کردند، گفت: در این پویش چهار میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۴۵۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۳ - 12April 2021

کمک هزار میلیاردی مردم در طرح ایران همدل/ توزیع ۲۷ میلیون غذای گرم در سال ۱۳۹۹سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به راه‌اندازی پویش ایران همدل و مشارکت مردم و نهادهای مختلف در این پویش، اظهار داشت: سال گذشته هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان کمک نقدی جمع‌آوری و چهار میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه اطمینان داریم در مرحله سوم پویش ایران همدل رکورد جدیدی از مشارکت مردمی برای کمک به محرومان خواهیم داشت، گفت: مراکز اطعام مهدوی و افطاری ساده در ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوباره راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس کمیته امداد گفت: در سال گذشته و با اجرای طرح‌های اطعام مهدوی و اطعام حسینی بیش از ۲۷ میلیون وعده غذای گرم به خانواده‌های نیازمند ارائه شد. 

بختیاری با اشاره به تشکیل ستاد سومین مرحله پویش ایران همدل تاکید کرد: این پویش با محوریت پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه پژوهشی، فرهنگی انقلاب اسلامی khamenei.ir و با همکاری کمیته امداد و دیگر نهادها اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها