مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از شهردار ساری تقدیر کرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از خدمات ارزشمند شهردار ساری به خاطر اختصاص بودجه به مرکز فرهنگی، نامگذاری بلوار دفاع مقدس و نصب تمثال شهدا در سطح شهر تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ - 20April 2015

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از شهردار ساری تقدیر کرد

  به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس  از ساری، صبح امروز سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به همراه سرهنگ «علیرضا یداله پور» جانشین اداره کل با حضور در دفتر کار مهندس «مهدی عبوری» شهردار شهرستان ساری با اهداء لوح، از خدمات شایسته و ارزشمند، نگاه ویژه به فرهنگ غنی دفاع مقدس و همکاری مستمر وی با این اداره کل تقدیر کرد.

سردار ملکی ضمن تقدیر ازمهندس عبوری در راستای اختصاص بودجه به مرکز فرهنگی، گفت: نامگذاری بلوار دفاع مقدس توسط شهرداری ساری اقدام زیبا و در خور سپاس و تقدیر است.

وی همچنین نصب تمثال مبارک شهدا در سطح شهر ساری که توسط شهرداری ساری انجام گرفت را اقدام ارزشمند و شایسته در جهت ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس دانست و از شهردار ساری در این خصوص نیز تقدیر کرد.

سردار ملکی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه شهدا باعث برکت جامعه  هستند، تأکید کرد: مادامی که نگاه و حضور شهدا در زندگی ما باشد، پیروز و سربلند خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها