در گفتگوی تلفنی با رئیس مجلس عراق صورت گرفت؛

تاکید لاریجانی بر لزوم تحرک بیشتر کشورهای اسلامی برای حل بحران یمن

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با رئیس مجلس عراق گفت: کشورهای اسلامی مسئولیت مهمی در قبال این بحران دارند و باید تحرک بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند.
کد خبر: ۴۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴ - 21April 2015

تاکید لاریجانی بر لزوم تحرک بیشتر کشورهای اسلامی برای حل بحران یمن

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از خانه ملت، "سلیم الجبوری" رئیس مجلس عراق درباره بحران جاری در یمن با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفتوگوی تلفنی کرد.

رئیس مجلس عراق با قدردانی از اهتمام جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران یمن گفت: دولت و مجلس عراق بر یافتن فرمولی روشن برای حل بحران یمن تاکید ویژهای دارد.

الجبوری در پایان از ابتکار لاریجانی در برگزاری نشست روسای مجالس کشورهای اسلامی برای حل موضوع یمن تشکر کرد و بر آمادگی مجلس عراق برای شرکت در این نشست تاکید کرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این گفتوگو با اظهار تاسف از تداوم بحران یمن گفت: تشدید بحران در یمن و کشته شدن افراد بیگناه در این کشور خسارت به تمام کشورهای اسلامی است.

وی در ادامه بر ضرورت رایزنی و مشورتهای مستمر میان کشورهای اسلامی برای پایان بخشیدن به بحران یمن تاکید کرد و افزود: کشورهای اسلامی مسئولیت مهمی در قبال این بحران دارند و باید تحرک بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند.

رئیس قوه مقننه در پایان بر برگزاری هر چه سریعتر نشست میان روسای مجالس کشورهای اسلامی در یکی از کشورها تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها