دانشجویان کرمانی جنایات آل سعود را محکوم کردند

حجت الاسلام عارفی گفت: جنایات آل سعود در یمن ادامه جنایات صهیونیست ها در فلسطین است و شیوخ عربستان سعودی، بازیچه صهیونیست و آمریکا شده اند.
کد خبر: ۴۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ - 21April 2015

دانشجویان کرمانی جنایات آل سعود را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان،تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاههای کرمان به جنایات آل سعود در یمن، عصر دوشنبه “۳۱ اردیبهشت ماه” مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در کرمان با حضور اقشار مختلف دانشجویان و به همت بسیج دانشجویی برگزار شد.

در این تجمع حجه الاسلام علی عارفی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: دنیای غرب از پیشرفت جهان اسلام به شدت نگران و وحشت زده شده است و برای مقابله با گفتمان آزادیخواهان جهان، اقدام به ایجاد گروه داعش و وهابیت و معرفی آنها به عنوان مسلمان سعی دارد تا چهره ی اسلام را برای جهانیان منفور نماید.

حجه الاسلام عارفی در ادامه وهابیت را ادامه دهنده خط صهیونیست دانست و گفت: آل سعود و وهابیون نماد صهیونیست مسلمان هستند و این مکتب انحرافی و خشونت طلب امروز آلت دست آمریکا و انگلیس شده است و هدف آنها نشان دادن چهره خشن از دین اسلام نزد جوانان است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: عربستان سعودی فکر رهبری جهان اسلام را در سر می پروراند و این در حالی است که آل سعود و داعش در سوریه با مقاومت مردم مسلمان و دلاور  به سختی شکست خوردند و در عراق هم با این که جنایات زیادی مرتکب شدند راه به جایی نبردند.

وی خاطر نشان کرد:  شکست آل سعود و عمال جنایتکاران، در عراق این رژیم را وارد جنگ مستقیم با مردم مطلوم یمن کرد و این در حالی است که مردم یمن از همان ابتدای اسلام نشان دادند که پرورش یافته مکتب اهل بیت هستند و هیچ گاه تسلیم حاکم جور نخواهند شد.

حجه الاسلام عارفی افزود: مردم یمن جزو ممتازترین و جنگجوترین مردم شبه جزیره عربستان هستند و امروز در کنار ارتش قهرمان یمن در برابر تجاوزگریها و جنایات آل سعود ایستادگی کرده و بینی سعودی ها را به خاک خواهند مالید.

وی اضافه کرد: برای سازمان ملل و شورای امنیت این یک ننگ است که دولت عربستان را که در یک ماه گذشته هزاران کودک و زن و مرد بیگناه را در یمن به خاک و خون کشیده محکوم نکرده و به جای آن، انصارالله را که در برابر زورگویان ایستادهاند محکوم کرده است و این ذلت و ننگ سازمان ملل هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پایان تصریح کرد: دنیای غرب و آل سعود بدانند که دوران زورگویی و استثمار به پایان رسیده است و دوران آزادیخواهان و استقلال طلبان فرار سیده و آنها هیچ گاه نمیتوانند جلوی مردم بی دفاع و مظلوم اما انقلابی یمن را با گلوله و سلاح های کشتار جمعی بگیرند.

گفتنی است در پایان این مراسم بیانیه ای در محکومیت این تجاوز قرائت گردید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار