رحمانی فضلی در نشست شورای اجتماعی کشور:

نامزدهای انتخاباتی به تقویت فضای نشاط و انسجام عمومی جامعه کمک کنند

وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال جاری گفت: برگزاری انتخابات باشکوه موجب نشاط، انسجام عمومی و همدلی و همزبانی آحاد مردم جامعه می شود و امیدواریم نامزدهای این انتخابات به تقویت این فضا کمک کنند.
کد خبر: ۴۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ - 21April 2015

نامزدهای انتخاباتی به تقویت فضای نشاط و انسجام عمومی جامعه کمک کنند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز(سه شنبه) در هفتاد و یکمین نشست شورای اجتماعی کشور که با موضوع تبادل نظر درباره راهکارهای اجرایی تحقق شعار سال وارائه گزارش کارگروه عفاف و حجاب در وزارت کشور برگزار شد، با اعلام اینکه سال گذشته سال موفقی در حوزه رعایت عفاف و حجاب در سطح نهادهای دولتی و جامعه بود براهمیت فعالیت سازمان های مردم نهاد در حوزه عفاف و حجاب در جامعه تأکید کرد و گفت: وزارت کشور آماده ثبت مجوز این سازمان ها و ارائه آموزش های لازم به اعضای آن برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است واز این موضوع استقبال می کند .

وی در ادامه افزود: علاوه بر فعالیت های تبلیغی ، فرهنگی سازمان های مردم نهاد به منظور پیشگیری از خدشه دار شدن عفت عمومی نیروی انتظامی با شبکه ها و جریاناتی که درصدد ایجاد فساد اجتماعی و ترویج بدحجابی باشند با قاطعیت کامل اقدامات و وظایف بازدارنده خود را انجام خواهد داد.

رحمانی فضلی همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت بزرگ مساجد در ماه پربرکت رمضان برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه تأکید کرد.

وزیر کشور تصریح کرد: وظیفه نیروی انتظامی ارتقاء سطح امنیت و اخلاق عمومی است و به وظایف قانونی خود عمل خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه سال های قبل مطالعاتی در حوزه سرمایه اجتماعی در کشور انجام شده است، افزود: برای تقویت اعتماد عمومی و افزایش رضایتمندی مردم در راستای شعار "دولت و ملت همدلی و همزبانی" طرح مطالعاتی تقویت سرمایه اجتماعی تهیه شده است و حوزه های مرتبط یک ماه فرصت دارند طرح ها و نظرات خود را برای اجرایی کردن این مطالعات ارائه دهند .

رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال جاری گفت: برگزاری انتخابات باشکوه موجب نشاط، انسجام عمومی و همدلی و همزبانی آحاد مردم جامعه می شود و امیدواریم نامزدهای این انتخابات به تقویت این فضا کمک کنند.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه مبارزه با سوداگران مرگ، سال گذشته 555 تن مواد مخدر در کشور کشف شده است و با انجام بیش از 2 هزار عملیات توسط نیروی انتظامی صدها تن نیز در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر دستگیر شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها