کیومرث هاشمی خبر داد:

نیروهای مسلح و کمیته ملی المپیک تفاهم‌نامه امضا می‌کنند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مقرر شده تفاهم‌نامه‌ای بین نیروهای مسلح و کمیته ملی المپیک منعقد شود که بتوانیم از ظرفیت‌های دو طرف استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ - 21April 2015

نیروهای مسلح و کمیته ملی المپیک تفاهم‌نامه امضا می‌کنند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از مدالآوران و افتخارآفرینان ورزش نیروهای مسلح با بیان اینکه بخشی از افتخاراتی که امروز در ورزش کشور شاهد هستیم، سهم نیروهای مسلح است، اظهار داشت: در رشتههای مختلف بهخصوص در رشتههای رزمی مربیانی از نیروهای مسلح حضور دارند که باعث پیشرفت این رشتهها شدهاند.
 
وی ادامه داد: گسترش رشتههای رزمی را مدیون دفاع مقدس هستیم. رشتههای رزمی نشأت گرفته از تمرینات و آمادگیهای دفاعی دوران دفاع مقدس هستند.
 
هاشمی با اشاره به نقش مؤثر ورزش در بالا بردن توان رزمی نیروهای مسلح تأکید کرد: در دروان دفاع مقدس عملیاتهای زیادی انجام شد که نیاز به راهپیماییهای چند ده کیلومتری داشت و این امر میسر نمیشد مگر با بالا بردن توان رزمی.
 
وی با اشاره به آمادگی کمیته ملی المپیک برای همکاری در گسترش ورزش در نیروهای مسلح تصریح کرد: در اسفندماه سال گذشته امیر باقری و سردار بارانچشمه از آکادمی ملی المپیک بازدید داشتند و با ظرفیتهای این مجموعه آشنا شدند. پس از این بازدید نیز نشستی برگزار شده و مقرر شد تفاهمنامهای بین نیروهای مسلح و کمیته ملی المپیک منعقد شود که بتوانیم از ظرفیتهای دو طرف استفاده کنیم.
 
رئیس کمیته ملی المپیک با آرزوی موفقیت برای کاروان اعزامی ورزش نیروهای مسلح به مسابقات ورزشی نظامیان جهان (سیزم) که امسال در کشور کره جنوبی برگزار میشود، گفت: حضور و موفقیت در این مسابقات، سهمیه المپیک برزیل را در پی خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار