معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات خبر داد؛

هلاکت فرمانده سیاسی ــ نظامی گروهک تروریستی انصار الفرقان به‌دست سربازان گمنام امام زمان(عج)

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات گفت: در عملیات سربازان گمنام امام زمان(عج)، هشام عزیزی معروف به ابوحفص البلوشی فرمانده سیاسی نظامی گروهک تروریستی انصار الفرقان و دو نفر از همراهانش به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۴۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ - 24April 2015

هلاکت فرمانده سیاسی ــ نظامی گروهک تروریستی انصار الفرقان به‌دست سربازان گمنام امام زمان(عج)

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات ظهر روز گذشته (پنجشنبه) در گفتوگو با خبرنگاران گفت: در ادامه اقدامات موفقیت آمیز سربازان گمنام امام زمان(عج) در سال گذشته و اوایل سال جاری علیه گروهکهای تروریستی، یک عملیات موفقیت آمیز در جنوب شرق کشور در منطقه سیستان و بلوچستان انجام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات، هشام عزیزی معروف به ابوحفص البلوشی فرمانده سیاسی نظامی گروه تروریستی انصار الفرقان بههمراه دو نفر از همراهانش به هلاکت رسیدند.

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات تصریح کرد: گروه انصار الفرقان با حمایت مالی و تسلیحاتی و هدایت تروریستهای غربی ــ عربی منطقه اواسط سال گذشته برای ایجاد ناامنی، ترور و انفجار در جنوب شرق تشکیل شد.

وی افزود: با تسلط اطلاعاتی و رصد اطلاعاتی فعالیت این گروه در خارج و داخل کشور، سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق شدند اواخر اسفند سال 93 یکی از عناصر این گروهک را به هلاکت برسانند.

این مقام وزارت اطلاعات تصریح کرد: تعدادی از عناصر این گروهک به خارج از کشور و استانهای جنوبی متواری شدند که با پیگیریهای اطلاعاتی، تعدادی از اینها دستگیر شدند و ادامه فعالیتهای اطلاعاتی شروع شد که این امر منجر به هلاکت رسیدن هشام عزیزی شد.

وی اضافه کرد: از این گروهک تروریستی تعدادی اسلحه، نارنجک، مواد منفجره و بمب کشف شد.

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران و وزارت اطلاعات در منطقه استقرار امنیت پایدار است و هیچ جریان ضدامنیتی را برنمیتابد؛ ضمن اینکه هشدار میدهد که امنیت منطقه با همکاری تمامی کشورهای منطقه قابل تأمین است لذا آمادگی خود را برای همکاری با کشورهای منطقه اعلام میکند.

وی افزود: با توجه به دخالت مستقیم سرویسهای اطلاعاتی برخی کشورها در هدایت مالی و تسلیحاتی این گروهک تروریستی، جمهوری اسلامی حق خود را برای پیگیری در مجامع بین المللی محفوظ میداند.

وی گفت: تأمین امنیت پایدار در کشور جمهوری اسلامی ایران محصول همکاری همه دستگاههای نظامی، انتظامی، مرزبانی، امنیتی و همراهی علما و بزرگان منطقه و همکاری مردم بزرگ ایران بالاخص مردم سیستان و بلوچستان میباشد که در ضربه زدن به گروهکهای تروریستی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: ترور، حمله به پایگاهها و ترور طرفداران نظام جمهوری اسلامی و مراکز اقتصادی بیشترین هدف گروهک تروریستی انصار الفرقان بوده است.

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات در ادامه و در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر «در اخبار آمده است که فردی از گروه تروریستی جیش العدل در عملیاتی کشته شده است، آیا تأیید میکنید یا خیر؟» این خبر را تأیید کرد و گفت: سعید ترکمانزهی معروف به ملا معاذ سخنگوی گروه تروریستی جیش العدل در تاریخ 18 فروردین سال جاری در ساعت 9 تا 10 شب در حوالی منزلش در کراچی پاکستان به هلاکت رسیده است.

وی در این خصوص افزود: سعید ترکمنزهی صبح همان روز (18 فروردین 94) بهعنوان سخنگوی جیش العدل خبر به شهادت رسیدن 8 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را توسط این گروه که در تاریخ 17 فروردین 94 انجام شده بود اعلام کرد و مسئولیت آن را بهعهده گرفت و شب همان روز در کراچی پاکستان به هلاکت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: سعید ترکمانزهی در چندین عملیات علیه مرزبانان جمهوری اسلامی در منطقه شرکت داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار