حجت الاسلام سید محمد هاشمی:

4700 شهید گواهی است برحضور فعال روحانیت در صحنه های نبرد دفاع مقدس

مدیر عامل موسسه طلایه داران گفت: در مدت بیست و پنج سال گذشته ما روحانیت در جنگ را فقط در نقشهای تبلیغی دیده ایم و کمتر شده است که کتابی یا فیلمی یا داستانی به نقش روحانیت در صحنه های نبرد اشاره کند.
کد خبر: ۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴ - 13October 2013

4700 شهید گواهی است برحضور فعال روحانیت در صحنه های نبرد دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام سید محمد هاشمی مدیر عامل موسسه طلایه داران نور کریمه در اختتامیه کارگاه تاریخ شفاهی دفاع مقدس ویژه حماسه سازان همیشه جاوید طلاب رزمنده دفاع مقدس یادبود حجت الاسلام شریف قنوتی گفت: ما دوره آموزش ثبت خاطرات دفاع مقدس ویژه طلاب را با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس انجام داده و با امید به ایجاد حرکتی عظیم در حوزه ثبت حضور طلاب در جنگ آن را به پایان بردیم.

وی افزود: در مدت بیست و پنج سال گذشته ما روحانیت در جنگ را فقط در نقش های  تبلیغی دیده ایم و کمتر شده است که کتابی یا فیلمی یا داستانی به نقش روحانیت در صحنه های نبرد اشاره کند این درحالی است که روحانیت ما در دفاع مقدس نقشی فعال داشته و 4700 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

هاشمی تصریح کرد: با تحقیقات ابتدایی که ما انجام دادیم در حال حاضر 7500 طلبه رزمنده در قم وجود دارند که ما در مرحله اول، خاطرات این 7500 طلبه رزمنده را ثبت و ضبط خواهیم کرد و سپس استانهای دیگر را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار