امضاء شفاعت نامه پس از شهادت با خون+تصویر عهدنامه

در عهدنامه نیروهای دیده‌بانی لشکر 22 انصارالحسین(ع) آمده است: با یکدیگر عهد می‌بندیم هر گاه فیض عظمای شهادت نصیب هر کدام از ما گردید و خداوند اذن شفاعت داد، شفاعت دیگر یاران را (منوط به پذیرفتن رسالت خون ما بعد از ما) نماییم.
کد خبر: ۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸ - 14October 2013

امضاء شفاعت نامه پس از شهادت با خون+تصویر عهدنامه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، در چند قدمی شهادت بودند؛ خودشان را آماده میکردند برای رفتن تا بقیه بمانند؛ هر کدام از 230 هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس سفارشهای زیادی داشتند، آنها از جانشان گذشتند و از ما خواستند تا مطیع ولایت فقیه باشیم، حجابمان را حفظ کنیم، از نظر علمی در جهان برتر باشیم، انقلاب اسلامی را یاری کنیم و... رسیدن به تمام خوبیها.

در میان ورقهای تاریخ دفاع مقدس، عهدنامههایی به چشم میخورد که همسنگران باهم عهد بستند که راه را ادامه دهند، اگر از این جمع هر کدام شهید شدند، دیگری را شفاعت کنند و این عهدنامه میماند تا روزی که این دوستان دوباره دور هم جمع شوند.
 
نیروهای دیدهبانی گردان ادوات لشکر 22 انصارالحسین(ع) در دوم دی ماه 1365 عهدنامهای نوشتند؛ این عهدنامه پیش از عملیات «کربلای 4» نوشته شده بود و برخی رزمندگان آن را در عملیات «کربلای 5» امضا کردند.
در این جمع از امضا کنندگان، فرهاد ترک، حسین رضایی، حسین سلیمی، علیاکبر درشته و علیرضا نادری به شهادت رسیدند.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار