محمدزاده مقدم خبر داد

حضور «به نشر» با ۲ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب/ نشان جدید انتشارات رونمایی می شود

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: این انتشارات با حدود ۲ هزار عنوان کتاب و محصول فرهنگی در ۳ غرفه عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر می‌شود.
کد خبر: ۴۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ - 04May 2015

حضور «به نشر» با ۲ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب/ نشان جدید انتشارات رونمایی می شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، جواد محمدزاده مقدم مدیر عامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: درآستانه 30 سال حضور انتشارات «به نشر» در بازار نشر کشور، انتشارات آستان قدس رضوی طی ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ضمن رونمایی از نشان تجاری و آرم جدید، محصولات خود را روانه بازار نشر می کند.

وی ادامه داد: این انتشارت که از سال 1365 تاکنون با تولید، چاپ و انتشار بیش از 15میلیون نسخه کتاب و محصولات فرهنگی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی مجموعه آستان قدس رضوی و کشور محسوب میشود، نسبت به تغییر نشان و لوگوی تجاری خود اقدام کرده است.

مدیر عامل انتشارات آستان قدس رضوی با بیان اینکه این اقدام با هدف ایجاد تغییرات و هرچه به روزتر کردن ارائه خدمات به مخاطبان انجام شده است، گفت: نام و نشان هر واحد تولیدی و تجاری، نمادی از نوع فعالیت آن محسوب میشود و بر همین اساس تلاش کردیم تا نشان و برند جدید «به نشر» را مبتنی بر تعالی و رشد فرهنگی ارائه دهیم.

وی در ارتباط با شیوه و مراحل انجام این کار اظهار داشت: طی اعلام فراخوانی محدود به گرافیستها و طراحان استانی و کشوری، تیمی متشکل از طراحان برجسته کشور برای طراحی نشان تجاری جدید مبتنی بر رسالت های انتشارات آستان قدس رضوی و مخاطب شناسی انتخاب شد.

*«به نشر» با 2 هزار کتاب در نمایشگاه کتاب


محمدزاده مقدم در ادامه با اشاره به اهمیت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان بزرگترین کانون فرهنگی در سطح کشور اظهار داشت: تجمیع کلیه ناشران فعال و مراکز فرهنگی مطرح کشوری در یک فضای نمایشگاهی و در راستای ارائه و معرفی تولیدات و محصولات فرهنگی، گام بزرگی در راستای اعتلای فرهنگی کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس، انتشارات آستان قدس رضوی نیز همه ساله با حضور در این نمایشگاه، تازههای نشر و سایر کتابها و محصولات فرهنگی خود در حوزههای دین و مذهب، کودک و نوجوان و همچنین عمومی و دانشگاهی را برای عموم بازدید کنندگان معرفی کرده و به نمایش میگذارد.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی، تعداد کتابها و محصولات این انتشارات در بیست و هشتمن نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را حدود 2 هزار عنوان خواند و گفت: «به نشر» با ارائه تازههای نشر انتشارات آستان قدس رضوی و همچنین کتابهای برگزیده سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی شامل بنیاد فرهنگی رضوی، مرکز آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی، دانشگاه امام رضا (ع) و همچنین دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این نمایشگاه شرکت میکند.

محمدزاده مقدم همچنین به غرفه کودک و نوجوان این انتشارات اشاره کرد و افزود: انتشارات آستان قدس رضوی با درنظر گرفتن غرفهای ویژه کودکان و نوجوانان، کتابها و محصولات فرهنگی خود را در دو بخش والدین و کودک و نوجوان به مخاطبان ارائه میکند.

وی در ارتباط با غرفههای انتشارت آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب تهران خاطرنشان کرد: به نشر در سال جاری با سه غرفه شامل غرفه عمومی به متراژ 80 متر به نشانی شبستان، راهرو 6 غرفه 42، غرفه کودک و نوجوان به متراژ 110 متر در محل برگزاری غرفههای کودک به نشانی راهروی 24D ، غرفه 171 و همچنین غرفه دانشگاهی به متراژ 15 متر و به نمایندگی دانشگاه امام رضا(ع) در محل برگزاری غرفههای دانشگاهی در این نمایشگاه همچون سنوات گذشته حضور فعال خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار