حجت‌الاسلام آل هاشم:

اندیشه‌های والای شهیدان مطهری و مفتح باعث هراس دشمن شد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تفکر و اندیشه‌های والای شهیدان مطهری و مفتح، دشمن را به هراس انداخت.
کد خبر: ۴۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ - 06May 2015

اندیشه‌های والای شهیدان مطهری و مفتح باعث هراس دشمن شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، حجتالاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تجلیل از معلمان نمونه آجا که در سالن همایشهای کوثر این سازمان برگزار شد، با اشاره به نقش و جایگاه معلم در جامعه اظهار داشت: در جامعه اسلامی نقش و جایگاه معلم چنان با عظمت است که در جای جای متون اسلامی از آنان تجلیل شده است تا جایی که خداوند نیز خود را معلم میخواند و پیامبر گرامی اسلام(ص) هم میفرمایند "انما بعثت معلما".
 
وی با بیان این که نامگذاری روز معلم در سالگرد شهید مطهری و شهید مفتح یک الگو برای جامعه فرهنگی و دیگر اندیشمندان است، تصریح کرد: تفکر و اندیشههای والای آن شهیدان، دشمن را به هراس انداخت؛ چراکه آنان میدانستند تفکر مطهری و مفتح در مراکز علمی و دانشگاهی تأثیرگذار است؛ فلذا برای از بین بردن تفکر این دو  عالم بزرگ، آنان را به شهادت رساندند.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به وظایف معلمین و اساتید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پرداخت و در این رابطه تصریح کرد: معلمین عقیدتی سیاسی باید ضمن آموختن مفاهیم درسی به دانشپژوهان، به ترویج ایمان، هویت اسلامی و انقلابی و پایبندی به آن نیز بپردازند.
 
 تقویت باورهای دینی، معرفت و بصیرتافزایی، تقویت معنویت و اخلاق، تقویت روحیه جهادی و سلحشوری از دیگر وظایف معلمان و اساتید در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است، که حجتالاسلام آل هاشم به آنان اشاره و دراین خصوص توضیحاتی ارائه کرد.
 
وی در پایان با توجه به بیان حدیثی از امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: خداشناسی، خودشناسی، وظیفهشناسی و آسیبشناسی نیز ازجمله مواردی است که معلمین باید به دانشپژوهان آموزش دهند.
 
در پایان این مراسم معلمین و استادان نمونه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ادارات عقیدتی سیاسی نیروهای زمینی و هوایی، ستاد ارتش و قرارگاه پدافند هوایی معرفی و تجلیل شدند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار